بیمه البرز علی‌الحساب 6میلیارد ریال به یکی از زیان‌دیدگان حادثه پرداخت کرد

گروه بازارپول- در بازدید مدیرعامل و معاون فنی شرکت سهامی بیمه‌ البرز از محل آتش‌سوزی در سه راه امین‌حضور، این شرکت کمتر از ۷۲ساعت پس از وقوع حادثه علی‌الحساب مبلغ شش‌میلیارد ریال خسارت به یکی از زیان‌دیدگانی که نزد بیمه البرز بیمه‌نامه آتش‌سوزی داشت، پرداخت کرد. محمدابراهیم امین،‌ مدیر عامل شرکت سهامی بیمه‌البرز در این بازدید با تاکید بر اینکه بیمه البرز همیشه در راستای جلب رضایت بیمه‌گزاران فعالیت می‌کند، گفت: یک شرکت بیمه باید به محض اطلاع از وقوع حادثه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، خسارت را ارزیابی و پرداخت کند تا جلوی نابودی فعالان اقتصادی گرفته شود.

وی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم با کمک و پرداخت سریع خسارت به بیمه‌گذاران زیان‌دیده به تقویت فرهنگ بیمه در جامعه پرداخته تا ذهنیت‌های منفی را نسبت به بیمه از بین ببریم تا فعالان اقتصادی با بیمه حرکت کنند و بدون هیچ نگرانی به فعالیت‌های تجاری خود بپردازند.

مدیر عامل بیمه البرز اضافه کرد: شنیده‌ها حاکی است متاسفانه حداکثر ۲۰درصد از کالای خسارت دیده تحت پوشش بیمه بوده است که اگر این انبارها پوشش بیمه‌ای داشت خسارات خیلی سریع‌‌تر جبران می‌شد.

در این بازدید همچنین غلامی، بیمه‌گزار زیان‌دیده‌ای که به صورت علی‌الحساب مبلغ ۶میلیارد ریال از بیمه البرز خسارت دریافت کرد، از پرداخت سریع خسارت این شرکت ابراز خرسندی و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است، در حادثه آتش‌سوزی ۲۳ مردادماه، انبار بزرگ لوازم خانگی عاج واقع در سه راه امین‌حضور طعمه حریق شد.