گروه بنگاه‌ها - موسسه اعتباری توسعه در کنگره سراسری تازه‌های قلب و عروق شرکت کرد. به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری توسعه، در این کنگره بین‌المللی که همه ساله با هدف آشنایی جامعه پزشکان با جدیدترین دستاوردهای پزشکی قلب و عروق برگزار می‌شود، موسسه اعتباری توسعه با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه جنبی کنگره واقع در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی به معرفی خدمات خود به بازدیدکنندگان و به ویژه پزشکان محترم کشور پرداخت و آمادگی خود را برای ارائه تازه‌ترین خدمات ویژه ارزی، ریالی و الکترونیکی خود به این قشر فرهیخته اعلام کرد. بر اساس این گزارش، علیرضا‌هادیان همدانی، مدیرعامل موسسه اعتباری توسعه، از غرفه موسسه در کنگره قلب و عروق بازدید کرد.

وی با ابراز خرسندی از حضور موسسه در این کنگره بر ضرورت برقراری پیوند میان صنعت خدمات مالی و سایر حوزه‌های خدماتی و تولیدی از طریق شرکت نهادهای مالی در چنین همایش‌هایی تاکید کرد و شناسایی بازارهای جدید برای ارائه خدمات بانکی را از عمده‌ترین وظایف واحدهای بازاریابی بانک‌ها و موسسات اعتباری برشمرد.

همچنین غلامرضا خلیل ارجمندی رییس هیات مدیره موسسه اعتباری توسعه در دیدار جداگانه‌ای از غرفه موسسه اعتباری توسعه، حضور موسسه در این همایش را موفقیت‌آمیز عنوان کرد.

وی با تاکید بر بازاریابی و بازارسازی خدمات مالی و لزوم طراحی خدمات جدید مطابق با نیازهای خاص هر یک از اقشار و اصناف خدماتی و تولیدی اظهار کرد: شرکت موسسه در این همایش اقدامی ارزشمند در راستای آشنایی هرچه بیشتر و نزدیک‌تر پزشکان شریف کشور با تازه‌ترین خدمات مالی عرضه شده توسط موسسه اعتباری توسعه و بهره‌مندی ایشان از این خدمات است.