گروه بنگاه‌ها - شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین (توسن) در راستای ایفای مسوولیت اجتماعی خود، از انتشار دو کتاب در حوزه حقوق و مدیریت حمایت کرد. براساس گزارش موسسه دیده‌بان آی‌تی، چاپ دوم کتاب حقوق بانکداری اینترنتی با حمایت شرکت توسن منتشر شده است. در عصر حاضر اینترنت بخش جدایی‌ناپذیر از دنیای بانکداری است و تحولی بزرگ در زیرساخت، خدمات و رویکردهای نظام بانکی رقم زده است.
در این میان ماهیت باز و در دسترس اینترنت باعث شده است که امنیت نقشی پررنگ‌تر از سابق ایفا ‌کند. یکی از مهم‌ترین شرایط لازم برای ایجاد و حفظ امنیت، بستر حقوقی و قانونی مرتبط با آن است.
براساس این گزارش، شرکت توسن به عنوان طراح و تولید‌کننده‌ محصولات و راه‌حل‌های نوین فناوری اطلاعات در حوزه‌های بانکی و خدمات مالی در پی کمک به توسعه مسائل حقوقی بانکداری اینترنتی و حمایت از فعالان این حوزه است تا نقاط ضعف موجود هر چه زودتر مرتفع شود. به همین سبب کتاب حقوق بانکداری اینترنتی با حمایت توسن، توسط پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به چاپ رسید.همین گزارش می‌افزاید: کتاب کوچک حافظه برای مدیران، کتاب دیگری است که با حمایت‌های شرکت توسن به انتشار رسیده است. کتاب مذکور حاوی راهکارهای علمی و نکات مدیریتی در جهت افزایش قدرت حافظه و بهبود عملکرد مدیران و کارشناسان است.