گروه بنگاه‌ها-دکتر محمد طالبی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی گفت: چشم‌انداز مسیر جدید توجه به مشتری در این بانک، خدمت بی‌نظیر به مشتریان است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی که در پنجمین همایش مدیریت ارتباط با مشتری این بانک سخن می‌گفت، با اعلام مطلب فوق افزود: در مجموعه حرکت‌هایی که طی سال‌های گذشته در بانک کشاورزی آغاز شد، علایم و شواهد نشانگر توجه بیشتر به مشتری است.
وی اجرای طرح‌های متعددی همچون مشکات، ارتقای شعب، شعب فرصت و همچنین تغییر ساختار حوزه امور مشتریان بانک کشاورزی را همسو با این حرکت‌ها دانست.
دکتر طالبی با اشاره به متفاوت بودن نوع فعالیت‌ و ماموریت بانک کشاورزی با سایر بانک‌ها متذکر شد: تجربه نشان داده است به‌رغم وجود این تفاوت‌ها تلاش کارکنان این بانک در عرصه رقابت نظام بانکی برای سربلندی آن‌ موفق بوده است. مدیرعامل بانک کشاورزی اضافه کرد : در موج جدید توجه به مشتری قدرت،همت و علاقه کارکنان دستیابی به اهداف را محقق خواهد کرد و نکته کلیدی آن ارایه خدمت بی‌نظیر به مشتریان است .
وی در تشریح مزایای چشم‌انداز جدید بانک کشاورزی در ارایه خدمات به مشتریان، فراهم بودن زمینه مشارکت همه کارکنان را از ویژگی‌های این چشم‌انداز برشمرد.
دکتر طالبی بازنگری در دستورالعمل‌ها، روش‌ها، رویه‌ها و خط ‌مشی‌های فعلی را با هدف رفع موانع احتمالی از عوامل مهم برای تحقق برنامه‌های جدید در حوزه امور مشتریان دانست و گفت: هر یک از کارکنان ضمن آگاهی از نقش خود در این حرکت باید دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده ارایه کنند.