گروه بنگاه‌ها- مدیرعامل بیمه دانا از اتمام شناسایی نقاط ضعف و قوت شرکت و برنامه‌ریزی برای حل برخی مشکلات در قالب پروژه‌های سراسری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، بیژن صادق در مراسم معارفه معاون امور استان‌ها، با تاکید بر ادامه فعالیت پرشتاب بیمه دانا تا پایان سال گفت: مدیران ستاد و شعب باید بدون تزلزل به فعالیت‌های خود برای تحقق پرتفوی ۱۰۰۰ میلیارد تومانی شرکت تا پایان سال ادامه بدهند؛ البته باید تاکید بر پرتفوهای سودآور برای شرکت باشد.
وی به سه پروژه تعریف شده در سه حوزه مختلف شرکت یعنی استقرار نرم‌افزار جامع، تدوین استراتژی و احیای برند اشاره کرد و گفت: نقاط قوت و ضعف شرکت شناسایی شده و با تدوین استراتژی کلی و بازاریابی شرکت باید جایگاه واقعی شرکت با اتکا به نیروهای توانمندش دوباره احیا شود.
مدیرعامل بیمه دانا از راه‌اندازی کمیته‌های حسابرسی و سرمایه‌گذاری در جهت ایجاد شفافیت بیشتر و همچنین افزایش سودآوری شرکت خبر داد و گفت: تغییرات ایجاد شده در جهت بهبود فعالیت‌های شرکت انجام شده و انتظار این است که روا‌ن‌سازی امور برای شعب و نمایندگان بیش از گذشته ادامه پیدا کند.
صادق همچنین از فعالیت‌های معاون پیشین اموراستان‌ها تجلیل و برای معاون جدید آرزوی موفقیت کرد.
در ادامه جلسه، عباس جبل‌عاملی رییس هیات‌مدیره ضمن حمایت از برنامه‌های جدید مدیرعامل از دکتر مجتبی عطری و دکتر سعید شیرزادی به عنوان اعضای جدید هیات‌مدیره نام برد که مقرر شد در جلسه‌ای جداگانه مراسم معارفه این دو عضو جدید نیز برگزار شود.
در پایان این جلسه، حسین حسینی مدیر جدیدآموزش و معاون سابق امور استان‌ها گزارشی از عملکرد خود در طول دوران سرپرستی این معاونت ارایه کرد و سپس نصرت‌‌الله امیرحسینی معاون جدید امور استان‌ها برنامه‌های خود در این حوزه را تشریح کرد.