گروه بنگاه‌ها - مدیرعامل بیمه آسیا گفت: شبکه‌های فروش با عملکرد خود می‌توانند به‌عنوان بازوی عملیاتی شرکت‌های بیمه بسیار تاثیرگذار باشند. به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، دکتر کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در ششمین سفر استانی خود و دیدار با مدیران، کارکنان و نمایندگان استان گیلان گفت: شناسایی و رصد صحیح ریسک‌ها و توسعه فعالیت در بیمه عمر و پس‌انداز، چشم‌انداز روشن عملکرد شبکه فروش بیمه آسیا است که تحقق آن مورد انتظار مدیریت ارشد شرکت بوده و دست یافتن به آن دور از انتظار نخواهد بود.

نایب رئیس هیات مدیره بیمه آسیا با تاکید بر هدف بیمه آسیا در تحقق سهم ۱۲ درصدی در صنعت بیمه کشور بیان کرد: وجود شرکت‌های خدمات بیمه‌ای یکی از نقاط قوت و متمایز شبکه فروش بیمه آسیا است که در تحقق اهداف شرکت بیمه آسیا بسیار تاثیرگذار خواهند بود.

دکتر کاردگر اظهار کرد: کارکنان خدوم، صدیق و متخصص و نمایندگان وفادار، کاردان و قدرتمند بیمه آسیا دو ستون مستحکمی هستند که با همراهی و همگامی یکدیگر می‌توانند با تداوم ارائه خدمات شایسته بیمه‌ای همانند ۵۴ سال گذشته، سقفی پایدار برای نسل‌های آینده بنا نهند.