گروه بنگاه‌ها- شرکت بیمه نوین در راستای توسعه خدمات‌دهی به بیمه‌گذاران خود با شرکت امدادخودرو رفاه ایرانیان تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد. به‌این‌ترتیب خریداران بیمه بدنه اتومبیل نوین می‌توانند به‌طور رایگان از خدمات شرکت امدادخودرو رفاه ایرانیان بهره‌مند شوند.

غلامی مدیرعامل بیمه نوین درمراسم امضای تفاهم‌نامه یادشده درجمع خبرنگاران گفت: رعایت حرمت، حقوق و جایگاه مشتریان شرکت یکی از عمده‌ترین وظایف مدیران و کارکنان آن تلقی می‌شود و برنامه‌های بیمه نوین براساس سرویس‌دهی مطلوب به مشتریان طراحی شده است.
وی با بیان اینکه امداد مساله‌ای است که در کشور ما مغفول مانده است، افزود: در این طرح، دارندگان بیمه بدنه نوین می‌توانند از خدمات امداد‌رسانی شرکت رفاه ایرانیان استفاده کنند، به طوری که «حمل خودروهای متوقف بیمه‌گذاران نوین بنا به تشخیص شرکت امدادخودرو رفاه ایرانیان تا اولین شهر در مسیر مقصد بیمه‌گذار و تحویل در تعمیرگاه مجاز» از مفاد این قرارداد است.
غلامی با اشاره به اینکه درفازاول بیمه نامه‌های جدید بدنه مشمول برخورداری از کارت ارمغان نوین می‌شوند، گفت: این طرح از اواخر
اسفندماه اجرایی خواهد شد و پیش‌بینی می‌کنیم حدود 50 هزار نفر در این طرح از کارت بیمه ارمغان نوین به صورت رایگان برخوردار شوند.
همچنین علیرضا برنجی، مدیرعامل شرکت امدادخودرو رفاه ایرانیان نیز با تشریح طرح جدید این شرکت برای ارائه خدمات امدادی رایگان به صاحبان خودروهای خارجی و داخلی گفت: به صاحبان بیمه بدنه خودرو از شرکت بیمه نوین، خدمات امدادی رایگان ارائه خواهد شد. وی اظهار کرد: طبق تفاهمی که با شرکت بیمه نوین داشته‌ایم، خدمات امدادی رایگان به خریداران بیمه بدنه خودرو از شرکت بیمه نوین ارائه خواهد شد.