گروه بنگاه‌ها - بانک رفاه کارگران از طراحی سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت «آذین رفاه» خبر داد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، همه اشخاص حقیقی و حقوقی، مخاطبان این طرح هستند و نحوه پرداخت سود به صورت ماهانه است. بر اساس این طرح، حداقل مبلغ لازم برای افتتاح حساب برای مشتریان حقیقی ۱۰۰ میلیون ریال و برای مشتریان حقوقی ۴۰۰ میلیون ریال است. همچنین بانک رفاه کارگران در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود، به‌منظور حمایت از زندانیان و خانواده‌هایشان مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال به بنیاد تعاون زندانیان اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، جلسه‌ای به همین منظور در محل دفتر مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک رفاه انجام شد که درآن ۱۰۰فقره کارت هدیه یک میلیون ریالی بانک برای آزاد سازی زندانیان به نماینده این بنیاد اهدا شد.

محمدی رئیسی در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش سال ۹۳ به تمامی خانواده‌های زندانیان گفت: بانک رفاه کارگران حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه را جزو اهداف خود می‌داند و همواره در این مسیر حرکت کرده است. حمایت از انجمن ام اس کشور، حمایت از کودکان مبتلا به بیماری سرطان، کمک به سازمان بهزیستی و... نیز در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی بانک بوده است.