همایش مشترک بیمه البرز  و مدیران بانک ملی برگزار شد

گروه بنگاه‌ها: همایش مشترک بیمه البرز و مدیران بانک ملی ایران با محوریت اجرای بیمه درمان کارکنان این بانک در سالن همایش‌های شرکت بیمه البرز برگزار شد. مدیرعامل بیمه البرز در این همایش گفت: ‌بیمه البرز با بیش از ۵۵ سال سابقه فعالیت و کسب عنوان اول مشتری مداری طی ۹سال متوالی، ‌بهترین خدمات بیمه‌ای را به کارکنان بانک ملی ارائه خواهد کرد. سید رسول تاجدار با انتقاد از اینکه تصمیمات غیرعقلایی، صدمات بسیار زیادی را به نظام بانک و بیمه کشور می‌زندو باعث می‌شود این ارگان‌ها از فعالیت حرفه‌ای خود بازمانند، ‌گفت: در هیچ یک از کشورهای جهان، خدمات بیمه‌ای را به مناقصه نمی‌گذارند؛ بلکه بیمه‌گذاران با مراجعه به شرکت‌های رتبه‌بندی شده، بیمه‌گر خود را انتخاب می‌کنند اما متاسفانه در ایران به دلیل نبود رتبه‌بندی و سایر محدودیت‌های قانونی و نگاه اقتصادی، ‌بیمه‌گران مجبورند برای جذب پرتفوی در مناقصه بیمه‌گذاران شرکت کنند.

مدیرعامل بیمه البرز ادامه داد: طرح بیمه بستری کارکنان بانک ملی ایران که از سوی بیمه البرز ارائه شده، ‌یک طرح عقلایی است و حاکی از درایت و عقلانیت مدیران ارشد بانک ملی است چون اجرای این طرح هم صرفه اقتصادی دارد و هم سطح کیفی خدمات رسانی به کارکنان این بانک را ارتقا خواهد داد.

محمد ایزدی، معاون منابع انسانی بانک ملی نیز در این همایش با اشاره به اینکه قرارداد منعقد شده میان بیمه البرز و بانک ملی در مورد بیمه بستری کارکنان این بانک، تحولی بزرگ در راستای افزایش سطح رفاه کارکنان بانک ملی و خانواده آنها است، تاکید کرد: ‌شاخص‌های عملکردی مثبت بیمه البرز و شاخص‌های برتری این شرکت در صنعت بیمه کشور از دلایل انتخاب بیمه البرز به‌عنوان بیمه‌گر بانک ملی بود.

وی افزود:‌ با اجرایی شدن این قرارداد از ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، کارکنان بانک ملی می‌توانند از ظرفیت بالای مراکز درمانی متعدد طرف قرارداد با بیمه البرز در سراسر کشور بهره ببرند.

در ادامه همایش مشترک بیمه البرز و مدیران بانک ملی، ‌نشست تخصصی با حضور مدیر بیمه‌های اشخاص و روسای شعب بیمه البرز و مسوولان دوایر رفاه استان‌های بانک ملی برگزار شد و در این نشست مدیر بیمه‌های اشخاص و معاونان وی به سوال‌های مدیران بانک ملی در مورد چگونگی پوشش بیمه بستری کارکنان این بانک پاسخ دادند. به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل بیمه البرز، بر اساس تفاهم‌نامه منعقده بیمه البرز و بانک ملی ایران، ‌کارکنان این بانک و خانواده‌های آنها که جمعیتی حدود ۲۰۰ هزار نفر را شامل می‌شود با استفاده از پوشش کامل بیمه‌ای، ‌از این پس امکان استفاده از خدمات بستری و جراحی در بیمارستان‌های طرف قرارداد با بیمه البرز را خواهند داشت.