گروه بنگاه‌ها: به‌منظور افزایش سرعت پیگیری موارد مطروحه توسط مشتریان بانک اقتصادنوین در مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین، کارشناسان این مرکز در سه بخش تخصصی پاسخ‌گوی تماس‌گیرندگان این مرکز خواهند بود. به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، کارشناسان زبده این مرکز در سه بخش امداد مشتریان، امداد شعب، امداد پذیرندگان پایانه‌های فروش و کیوسک آماده پاسخ‌گویی و پیگیری هستند که این تخصصی‌سازی زمینه رضایت‌مندی مشتریان را فراهم کرده است.

بر این اساس کارشناسان حوزه امداد مشتریان پاسخگوی سوالات مشتریان درخصوص خدمات بانکداری الکترونیک شامل موبایل بانک، تلفن بانک، اینترنت بانک و خرید اینترنتی، ثبت مغایرت‌های تراکنش‌ها، ساعات کاری شعب، جزئیات انواع سپرده‌ها، خدمات کارت، کارت‌های ضبط شده، مسدود کردن کارت و ... خواهند بود. در حوزه امداد شعب نیز کارشناسان این حوزه پاسخ‌گویی موارد مرتبط به شعب بانک را بر عهده دارند، همچنین در حوزه پذیرندگان نیز کارشناسان این مرکز پاسخ‌گوی سوالات دارندگان پذیرنده‌های پایانه‌های فروش درخصوص مواردی مختلف از جمله شماره حساب، باشگاه پذیرندگان، اخذ نیازهای و مشکلات پذیرندگان، پاسخگوی درخواست‌ها و .... هستند، ضمن اینکه در بخش کیوسک نیز کارشناسان این حوزه پاسخ‌گوی سوالات مشتریان درخصوص کیوسک‌های بانک خواهند بود.

بانک اقتصادنوین با هدف کسب رضایت‌مندی مشتریان نسبت به راه‌اندازی مرکز ۲۴ ساعته ارتباط نوین اقدام کرده است که براین‌اساس کارشناسان این مرکز به‌صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته آماده پاسخ‌گویی به سوالات و مشکلات احتمالی مشتریان این بانک خواهند بود.

بر این اساس مشتریان و دارندگان پایانه‌های فروش بانک اقتصادنوین در سراسر کشور به ترتیب می‌توانند از طریق شماره‌های ۴۸۰۳۱۰۰۰-۰۲۱، ۴۸۰۳۱۴۸۰-۰۲۱ و شماره رایگان ۹۰۰۹۰۰۰۰۷ تماس حاصل کنند.