مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت سهامی بیمه ایران معین در تاریخ ۳۰/۰۴/۱۳۹۳ برگزار شد. مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه ایران معین با حضور کلیه صاحبان سهام رأس ساعت ۹ صبح مورخ ۳۰/۰۴/۱۳۹۳ در محل شرکت با دستور جلسه استماع گزارش هیات مدیره، انتخاب بازرس و حسابرس قانونی شرکت، انتخاب موسسه حسابرسی و روزنامه کثیرالانتشار و تقسیم سود برگزار گردید.

مجمع عمومی عادی سالانه با حضور آقای ابراهیم حمیدی به عنوان رئیس مجمع، آقایان یعقوب رشنوادی و محمد اصولیان به عنوان ناظرین و آقای علیرضا شباهنگ به عنوان منشی مجمع و مدیر عامل و اعضای هیات مدیره تشکیل گردید.

ابتدا آقای ابراهیم حمیدی مدیر عامل شرکت با ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۲ به موارد ذیل

اشاره نمودند:

۱-افزایش تولید حق بیمه از مبلغ ۹۱۰/۳۵۱ میلیون ریال در سال ۱۳۹۱ به مبلغ ۶۴۰/۵۰۹ میلیون ریال در سال ۱۳۹۲ که از رشد ۴۵درصدی برخوردار بوده است.

۲- نسبت خسارت به حق بیمه این شرکت ۵۴درصد در سال ۱۳۹۲ می باشد، این در حالی است که نسبت خسارت بازار بیمه در سال ۱۳۹۲ بر اساس آخرین اطلاعات در دسترس معادل ۶۶درصد بوده است.

۳- در ادامه سهامداران پس از اتمام گزارش هیات مدیره توسط مدیر عامل و گزارش بازرس قانونی از زحمات هیات مدیره ، مدیران و کارکنان شرکت قدردانی به عمل آورد.

از مصوبات مجمع عمومی عادی صاحبان سهام می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

۱-تصویب صورت‌های مالی.

۲-تعیین عایدی هر سهم ( EPS ) ۷۲۲ ریال بر اساس عملکرد سال مالی ۱۳۹۲ و صورت‌های مالی ارائه شده و تعیین پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال سود نقدی به سهامداران.

۳-انتخاب سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای سال مالی ۱۳۹۳.

۴-انتخاب روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار.

«بیمه ایران معین» 722 ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرد

«بیمه ایران معین» 722 ریال سود به ازای هر سهم شناسایی کرد