گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه به‌کارگیری سلیقه و خرد فردی را از آسیب‌های جدی در اداره امور دانست و گفت: با از میان برداشتن برخی رقابت‌های ناسالم سیستم بانکداری کشور چابک و به‌طور واقعی اسلامی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری عسکریه، سیدامین جوادی اظهار کرد: بی‌شک یکی از عوامل مهم و تعیین‌کننده دراحساس رضایت و امنیت در هر جامعه‌ای شرایط و وضعیت اقتصادی است و در صورتی که این مهم مورد غفلت قرار گیرد فضای ناامیدکننده‌ای به‌وجود خواهد آمد که در وهله اول آسیب آن متوجه جوانان خواهد شد.

وی بخشی از عقب‌ماندگی‌های موجود در کشور را ناشی از سیاست‌ها و تصمیم‌گیری‌های سلیقه‌ای دانست و افزود: هر مدیری بر سر کار قرار می‌گیرد بدون در نظر گرفتن ابعاد مثبت اقدامات گذشته، شروع به نقد می‌کند و درصدد پیاده‌سازی مدل و سلیقه خویش است. جوادی افزود: بانکداران ما باید بتوانند یکدیگر را تحمل و در یک رقابت سالم برای تقویت سیستم پولی و بانکی کشور و همچنین کمک به اقتصاد با یکدیگر همکاری کنند. مدیرعامل موسسه اعتباری عسکریه تصریح کرد: متاسفانه رقابت‌هایی در سیستم بانکی کشور وجود دارد که بجا نیست و با برچیده شدن آنها سیستم بانکداری کشور چابک و به‌طور واقعی اسلامی خواهد شد.