گروه بنگاه‌ها: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) به‌عنوان اولین شرکت PSP کشور در راستای الزامات شرکت نظارتی شاپرک و همچنین کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان خود با رعایت اصول حرفه‌ای موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) مبتنی بر استاندارد ISO۲۷۰۰۱ : ۲۰۱۳ شد. به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات با هدف شناسایی، مدیریت و کاهش احتمال وقوع تهدیدات و خطرات در حوزه فناوری اطلاعات انجام می‌شود و از مهم‌ترین ویژگی‌های این سیستم می‌توان به امکان طراحی، پیاده‌‌سازی پایش، نحوه حفظ و نگهداری اطلاعات و بهبود مستمر سطح امنیت سرویس‌های فناوری اطلاعات در سازمان اشاره کرد. براساس این گزارش ممیزان شرکت اتریشی CIS که یکی از معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی در اعطای گواهینامه استاندارد است، در تاریخ‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه سال جاری، شرکت پککو را مورد ارزیابی قرار داده و سرانجام این شرکت موفق به کسب این گواهینامه معتبر و بین‌المللی شد.

پککو گواهینامه بین‌المللی ایزو۲۷۰۰۱ دریافت کرد

گروه بنگاه‌ها: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (پککو) به‌عنوان اولین شرکت PSP کشور در راستای الزامات شرکت نظارتی شاپرک و همچنین کسب رضایتمندی هر چه بیشتر مشتریان خود با رعایت اصول حرفه‌ای موفق به دریافت گواهینامه بین‌المللی سیستم مدیریت امنیت اطلاعات (ISMS) مبتنی بر استاندارد ISO۲۷۰۰۱ : ۲۰۱۳ شد. به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، استقرار سیستم مدیریت امنیت اطلاعات با هدف شناسایی، مدیریت و کاهش احتمال وقوع تهدیدات و خطرات در حوزه فناوری اطلاعات انجام می‌شود و از مهم‌ترین ویژگی‌های این سیستم می‌توان به امکان طراحی، پیاده‌‌سازی پایش، نحوه حفظ و نگهداری اطلاعات و بهبود مستمر سطح امنیت سرویس‌های فناوری اطلاعات در سازمان اشاره کرد.

براساس این گزارش ممیزان شرکت اتریشی CIS که یکی از معتبرترین شرکت‌های بین‌المللی در اعطای گواهینامه استاندارد است، در تاریخ‌های ۲۶، ۲۷ و ۲۸ آبان‌ماه سال جاری، شرکت پککو را مورد ارزیابی قرار داده و سرانجام این شرکت موفق به کسب این گواهینامه معتبر و بین‌المللی شد.