اهدای لوح سپاس سازمان ملل به بیمه دانا

گروه بنگاه‌ها: نماینده توسعه سازمان ملل متحد در ایران به پاس قدردانی از تلاش‌های بیمه دانا، لوح تقدیر این سازمان را به نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا اهدا کرد.به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، سی‌امین همایش مدیران ارشد بیمه دانا با حضور گری لوئیس، نماینده توسعه سازمان ملل متحد در ایران، دکتر کیخا معاون طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست و اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل موسسه حیات وحش میراث پارسیان برگزار شد. بنابراین گزارش، گری لوئیس به پاس قدردانی از تلاش‌های بیمه دانا در حمایت از یوزپلنگ آسیایی و حفظ محیط زیست، لوح تقدیر سازمان ملل متحد را به دکتر بیژن صادق نایب رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بیمه دانا اهدا کرد.

وی در ادامه همایش گفت: این شرکت وظیفه و رسالت خود را در حیطه مسوولیت اجتماعی به درستی انجام داده و سهم بزرگی در حمایت از این گونه جانوری داشته و من در اینجا از طرف سازمان ملل متحد از اقدامات و حمایت‌های بیمه‌ای مثبت بیمه دانا تشکر می‌کنم.

وی همچنین از بیمه دانا به دلیل ارائه بیمه درمان به محیط‌بانان محیط زیست و خانواده‌های آنان، ارائه بیمه آتش‌سوزی پاسگاه‌های محیط‌بانی قدردانی و تاکید کرد: امروز شاهد انقراض نسل ببر مازندران و شیر ایرانی هستیم، اما هنوز برای حفظ یوزپلنگ آسیایی فرصت هست. در حال حاضر در ایران حدود ۱۰۰ قلاده یوزپلنگ وجود دارد که تعداد آنها در حال افزایش است و این به دلیل حمایت‌های دوستداران محیط زیست به‌ویژه بیمه دانا از این گونه جانوری کمیاب است.