گروه بنگاه‌ها: بیش از ٩ هزار شرکت و سازمان تا پایان دی‌ماه از بانک صادرات ایران «کارت مجازی «Virtual card» دریافت کردند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک تا پایان دی‌ماه امسال برای بیش از ٩ هزار نفر از اشخاص حقوقی کارت مجازی صادر کرده و تحویل داده است که در مقایسه با ماه مشابه سال قبل این تعداد رشد ٦٥ درصدی را نشان می‌دهد. براساس این گزارش، کارت مجازی خدمتی دیگر از بانک صادرات ایران است که تخصیص یک شماره کارت ١٦ رقمی به درخواست‌کننده محصول، برقراری امکان جمع‌آوری وجوه از طریق انتقال وجه از هر یک از کارت‌های عضو شتاب به شماره کارت تخصیصی داده شده، برقراری امکان تخصیص شماره کارت به مشتریان حقوقی نظیر سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ دارای شعب گسترده و رفع محدودیت تخصیص کارت به مشتریان حقوقی از جمله مزایای کارت مجازی بانک صادرات ایران هستند. بنابراین گزارش شماره شانزده رقمی متصل به حساب متمرکز صرفا برای واریز وجوه به اشخاص حقوقی و با هدف برقراری امکان واریز وجه به اشخاص حقوقی از طریق دستگاه‌های خودپرداز است.

پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات

بانک کشاورزی در استان یزد

گروه بنگاه‌ها: شعب بانک کشاورزی استان یزد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کردند. به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی استان یزد، فریدون بهبهانی مدیرشعب بانک کشاورزی استان یزد با بیان خبرفوق افزود: بانک کشاورزی در راستای حمایت از بخش کشاورزی و صنایع زیربخش آن از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۳۰۷۸۷ فقره پرونده تسهیلاتی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.

فعالیت باجه عصر شعب بانک ملت

در روزهای پایانی سال

گروه بنگاه‌ها: نحوه فعالیت باجه عصر شعب بانک ملت در روزهای پایانی سال اعلام شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، با تصویب هیات‌مدیره، تمامی شعب این بانک اعم از شعب مستقر در تهران و شهرستان از روز شنبه دوم تا چهارشنبه ۲۷ اسفندماه سال جاری به استثنای روزهای پنج‌شنبه و سه‌شنبه ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۳ (شب چهارشنبه آخر سال) دارای باجه عصر خواهند بود. براساس این گزارش، ساعت کار باجه عصر شعب بانک ملت در دوره مذکور و تا روز چهارشنبه ۲۷ اسفندماه سال جاری از دو ساعت به سه ساعت افزایش می‌یابد. در عین حال با توجه به مطابقت آخرین روز کاری سال ۱۳۹۳ با روز پنج‌شنبه، تمامی شعب بانک ملت در روز پنج‌شنبه ۲۸ اسفندماه، تا ساعت ۱۷ دارای باجه عصر خواهند بود.