گروه بنگاه‌ها: شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مناقصه بانک توسعه صادرات ایران برنده شد تا بار دیگر همکاری خود را با این بانک ادامه دهد. به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش، معاون توسعه بازار شرکت ایران کیش با اعلام این خبر گفت:‌ بر اساس این مناقصه‌ که به تازگی در بانک توسعه صادرات ایران برگزار شد، شرکت کارت اعتباری ایران کیش مجوز نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی تعداد مشخصی پایانه فروش را به دست آورد.فرهاد وکیلیان با اشاره به همکاری ایران‌کیش و بانک توسعه صادرات ایران از خرداد ماه ۱۳۹۲ تاکنون و همچنین سرانه قابل‌توجه تعداد و مبلغ پایانه‌های متصل به حساب‌های بانک توسعه صادرات، از ادامه این مسیر ابراز خرسندی کرد. ایران کیش برنده مناقصه توسعه صادرات

گروه بنگاه‌ها: شرکت کارت اعتباری ایران کیش در مناقصه بانک توسعه صادرات ایران برنده شد تا بار دیگر همکاری خود را با این بانک ادامه دهد. به گزارش روابط عمومی شرکت ایران کیش، معاون توسعه بازار شرکت ایران کیش با اعلام این خبر گفت:‌ بر اساس این مناقصه‌ که به تازگی در بانک توسعه صادرات ایران برگزار شد، شرکت کارت اعتباری ایران کیش مجوز نصب، راه‌اندازی و پشتیبانی تعداد مشخصی پایانه فروش را به دست آورد.فرهاد وکیلیان با اشاره به همکاری ایران‌کیش و بانک توسعه صادرات ایران از خرداد ماه ۱۳۹۲ تاکنون و همچنین سرانه قابل‌توجه تعداد و مبلغ پایانه‌های متصل به حساب‌های بانک توسعه صادرات، از ادامه این مسیر ابراز خرسندی کرد.

اساسنامه جدید بانک‌پاسارگاد تصویب شد

گروه بنگاه‌ها: اساسنامه جدید بانک پاسارگاد در جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده این بانک به تصویب سهامداران رسید. به گزارش روابط‌عمومی بانک‌پاسارگاد، در این مجمع که با حضور بیش از۸۶ درصد صاحبان سهام و به ریاست سیدکاظم میرولد رئیس هیات‌مدیره و با حضور نماینده بانک‌مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شد، سهامداران به تغییر اساسنامه این بانک رای دادند. بر این اساس، اساسنامه جدید بانک پاسارگاد مطابق «اساسنامه نمونه بانک‌های تجاری غیردولتی» مصوب شورای پول و اعتبار تنظیم و به تصویب سهامداران رسید.

آماده‌باش شعب بانک تجارت در پایان سال

گروه بنگاه‌ها: بانک تجارت با افزایش ساعت کار شعب منتخب خود در روزهای پایانی سال به مشتریان خود به‌صورت ویژه خدمت ارائه می‌کند. به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، با توجه به افزایش مراجعات مردم به شعب در روزهای پایانی سال، این بانک به‌منظور رفاه حال هموطنان گرامی از روز شنبه ۱۶ اسفندماه ۹۳، ساعت کار تعدادی از شعب خود در تهران و شهرستان‌ها را افزایش داده است. هموطنان گرامی برای آگاهی از مشخصات شعب کشیک اسفندماه بانک تجارت به آدرس سایت اینترنتی این بانک به نشانی

www.tejaratbank.ir مراجعه کرده یا با مرکز ارتباط مشتریان به شماره ۱۵۵۴ تماس بگیرند.

رسالت بانک کشاورزی، پشتیبانی از مردم

گروه بنگاه‌ها: رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، از مدیریت شعب این بانک دراستان خوزستان بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خوزستان، دراین دیدار دکتر شهیدزاده با بیان اهمیت بخش کشاورزی در رشد و شکوفایی اقتصاد کشور و کاهش تورم اقتصادی، همسو شدن تمام ارکان بانک با سیاست‌های دولت را یکی از اهداف مهم برشمرد و اتحاد، وفاق و همدلی کلیه کارکنان بانک را در این باره خواستار شد.