گروه بنگاه‌ها: مدیرعامل بانک شهر، توسعه پیشخوان‌های شهرنت را از اولویت‌های سال جدید این بانک دانست و افزود: در سال جاری با استفاده از دستگاه‌های VTM، ارتباط مجازی با شعب برقرار شده و استفاده از خدمات بانک شهر برای شهروندان با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، حسین محمد‌پورزرندی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید با عنوان «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» اظهار کرد:‌ کمپین تبلیغاتی بانک شهر در این ایام با شعاری حرفه‌ای و بسیار مناسب طراحی شده بود که تقدیر بانک مرکزی و شهرداری‌ها را به همراه داشت و موفق شد تا خدمات بانک شهر را به خوبی به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به ارائه خدمات از طریق پیشخوان‌های شهرنت به مشتریان در ایام تعطیلات نوروز افزود: امیدواریم در سال جاری با استفاده از دستگاه‌های VTM، ارتباط مجازی با شعب برقرار شده و استفاده از خدمات بانک شهر برای شهروندان با سهولت بیشتری صورت گیرد. پورزرندی افزود: با توجه به موفقیت در مذاکرات هسته‌ای، قطعا تمایل بانک‌های دنیا به سمت ایران خواهد بود و بر این اساس باید با افزایش سرمایه به ۱۶هزار میلیارد ریال، بتوانیم در این زمینه گام‌های بزرگتری برداریم.