گروه بنگاه‌ها: بانک صادرات ایران سود مربوط به پایان سال‌مالی ٩٣ را از طریق ٢٦٠٠ شعبه خود در سراسر کشور به سهامدارانش پرداخت می‌کند. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران،‌ براساس تمهیدات اندیشیده شده این بانک برای رفاه سهامدارانش سود سهام سال منتهی به پایان سال ٩٣ را از طریق کلیه شعب خود از روز شنبه ٣١ مردادماه پرداخت می‌کند. در این رابطه سهامداران حقیقی بانک متبوع می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه، برگه سهام مربوطه به شعب این بانک مراجعه و سود سهام خود را دریافت کنند یا به سایر حساب‌های خود انتقال دهند.

تسهیلات بانک سامان

برای دارندگان کارتخوان‌‌های فعال

گروه بنگاه‌ها: دارندگان کارتخوان‌های فعال بانک سامان تا سه‌برابر میانگین موجودی سه ماهه حساب‌های متصل به کارتخوان تسهیلات می‌گیرند. به گزارش اداره روابط عمومی بانک سامان، رضا شیرین گوهریان مدیر امور اعتبارات خرد و صنفی با اعلام این خبر اظهار کرد: درصورتی‌که حساب متصل به کارتخوان یکی از حساب‌های جاری، وین، سپرده‌های کوتاه‌مدت، قرض‌الحسنه پس‌انداز یا جاری

۲۴ باشد، با دارا بودن سایر شرایط، تا سقف ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود. مدیر امور اعتبارات خرد و صنفی بانک سامان تاکید کرد: دارندگان دستگاه‌های کارتخوان که متقاضی استفاده از این تسهیلات هستند، مطابق قوانین و مقررات کشور، باید فاقد چک برگشتی و بدهی به شبکه بانکی کشور باشند.

عرضه سهام بیمه کوثر در بازار فرابورس

گروه بنگاه‌ها: عرضه سهام شرکت بیمه کوثر در بازار فرابورس در آینده نزدیک آغاز می‌شود.به گزارش روابط‌عمومی بیمه کوثر؛ معاون مالی و اقتصادی شرکت در آستانه عرضه سهام بیمه کوثر در بازار فرابورس بیان‌کرد: سود هر سهم شرکت برای سال‌مالی منتهی به اسفندماه ۱۳۹۴ با سرمایه ۱۴۰۰میلیارد ریال مبلغ ۳۷۰ ریال پیش‌بینی شده و در ۳ ماه نخست امسال این شرکت ۱۲۷ ریال از سود خود را پوشش داده که معادل ۳۴درصد بودجه پیش‌بینی شده است. محمدرضا مجدرضایی حفظ جریان‌های نقدی، استفاده از روش‌های نوین و الکترونیکی در دریافت حق‌بیمه و پرداخت خسارت را سرلوحه فعالیت‌های شرکت برشمرد و خاطرنشان‌کرد: با همت مدیران و کارکنان شرکت تاکنون توانسته‌ایم رضایت حداکثری بیمه‌گذاران خود را تامین کنیم. وی با بیان اینکه شفافیت در ارائه عملکرد و رعایت الزامات بیمه‌گری و استانداردهای حسابداری مرتبط با صنعت جزو اولویت‌های کاری این شرکت است، تصریح‌کرد: به‌منظور کسب رضایتمندی سهام‌داران، هیات‌مدیره سیاست تقسیم سود شرکت را برای سال‌مالی۹۴ برمبنای ۸۰ درصد سود خالص قرارداده است.