گروه بنگاه‌ها: ستاد آزادسازی زندانیان دیه طی نامه‌ای به بانک مرکزی جمهوری اسلامی از اقدامات بانک تجارت در فراهم آوردن امکان آزادی زندانیان نیازمند،تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی، جولایی مدیرعامل ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند با ارسال نامه‌ای به بانک مرکزی جمهوری اسلامی از همکاری صمیمانه بانک تجارت در ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد به زندانیان نیازمند و جرایم غیرعمد تشکر و قدردانی کرد. بانک تجارت از سال ۱۳۸۶ همکاری خود را با ستاد مردمی آزادسازی زندانیان دیه آغاز کرده و تاکنون با اعطای بیش از ۶۴۸ میلیارد ریال تسهیلات در آزادسازی ۳۸۲۳ نفر از زندانیان نیازمند مشارکت داشته است. همچنین این بانک با هدف تسهیل و تسریع انتقال کمک‌های مردمی به نهادهای خیریه، پایگاه اینترنتی امید تجارت را رونمایی کرده و از طریق این وب‌سایت به نشانی www.omidetejarat.ir امکان واریز کمک‌های مردمی به ستاد دیه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آسایشگاه معلولان و سالمندان کهریزک، برنامه جهانی غذا، سازمان بهزیستی کشور و موسسه خیریه حمایت از کودکان سرطانی (محک) را فراهم آورده است.از سوی دیگر کمیته امداد امام خمینی (ره) از عملکرد چهارساله اخیر بانک تجارت در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی و توانمندسازی محرومان قدردانی به‌عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارسال لوح تقدیری به امضای دکتر فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی‌(ره)، از بانک تجارت به خاطر پرداخت ۴۸۵۰ میلیارد ریال تسهیلات طی برنامه پنجم توسعه کشور و اجرای ۶۵ هزار طرح تقدیر کرد. بر اساس عملکرد این بانک طی بازه زمانی فوق، ۴۲ هزار و ۳۹۰ خانوار به خودکفایی رسیده و توانمندسازی شده‌اند. همچنین بانک تجارت پیش از این با مشارکت در «طرح محسنین» این ارگان حمایتی و در راستای حمایت از افراد کم‌توان کشور، ۲۵۰ نفر از هموطنان تحت‌پوشش کمیته امداد را جمعا به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال و به مدت یک‌سال مورد حمایت خود قرار داده است.