گروه بنگاه‌ها: بانک تجارت در جلسه مجمع دبیران امر به معروف و نهی از منکر به‌عنوان موفق‌ترین سازمان کشور در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، در این جلسه از ابراهیم کاظم‌پور، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت به‌عنوان دبیر نمونه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر کشور تقدیر به عمل آمد. کاظم پور با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این شورا اعلام کرد: در بانک تجارت 150 نفر از کارکنان واحدهای مختلف در قالب یاوران امر به معروف سازماندهی شده‌اند و وظیفه این یاوران گسترش و ترویج فرهنگ امر به معروف است و با عملکرد و گفتار خود، اخلاق اسلامی و رفتار حسنه مطابق با شئون اداری و وظایف سازمانی را در بانک ترویج می‌دهند. رئیس اداره روابط عمومی بانک تجارت خاطرنشان ساخت: قطعا التزام به حجاب اسلامی و رعایت حیا و ادب در برخورد با همکاران و مراجعان از جمله مهم‌ترین مصادیق معروف و مورد توجه خاص این شورا است، اما در کنار این امر موضوعاتی نظیر امانتداری و رازداری، رعایت سلسله مراتب و احترام به پیشکسوتان، صرفه‌جویی و پرهیز از اسراف و رعایت انضباط و بهره‌وری نیز از جمله مهم‌ترین موضوعاتی هستند که یاوران امر به معروف در بانک تجارت به پیشبرد آن اهتمام خواهند داشت.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بانک تجارت با اشاره به انتشار کتاب «منشور تربیتی اسلام» و برگزاری مسابقه‌ای از محتوای کتاب مذکور با شرکت ۸ هزار نفر از کارکنان این بانک یادآور شد: برگزاری اینگونه مسابقات فرهنگی با هدف تعمیق شناخت خانواده بزرگ بانک تجارت از تعالیم معنوی اسلام و سیره اهل بیت علیهم السلام صورت می‌گیرد. وی افزود: همچنین در قالب تفاهم‌نامه منعقده با سازمان حج و زیارت، تهیه و اهدای بسته فرهنگی ویژه برای دانشجویان عازم سفر حج عمره و عتبات عالیات از جمله مهم‌ترین فعالیت‌های مرتبط با موضوع امر به معروف در این بانک است.