گروه بنگاه‌ها: شرکت بیمه «ما» در راستای تحقق یکی از سیاست‌های اصلی خود درخصوص مشتری‌مداری و رعایت حقوق مشتریان در راستای پرداخت به موقع خسارت، در یک پرونده آتش‌سوزی بیش از 8 میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه «ما»، در پی آتش‌سوزی شرکت سراج نور توس واقع در شهرک صنعتی توس استان خراسان رضوی، کارشناسان فنی و ارزیابان خسارت بیمه «ما» در سریع‌ترین زمان و با دقت کامل نسبت به بررسی و برآورد خسارات وارد شده اقدام کردند.

مدیرعامل بیمه «ما» ضمن تقدیر از زحمات همکاران فنی در ارزیابی دقیق و به موقع خسارت، اظهار کرد: مشتری‌مداری ابعاد مختلفی دارد و در صنعت بیمه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های آن، ارزیابی دقیق و تحلیلی خسارت و پرداخت به موقع آن است.

وی در ادامه تاکید کرد: اگرشعارمان تامین آسایش خاطر مشتریان است باید بتوانیم سایر هزینه‌های مشتری، یعنی هزینه روانی و زمانی را کاهش دهیم. یکی از سیاست‌های اصلی کسب و کار بیمه‌گری همانا مشتری‌مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت است پس ارائه مشاوره دقیق به مشتریان هنگام خرید بیمه‌نامه و ارزیابی فنی و صحیح خسارت و نیز پرداخت آن در سریع‌ترین زمان ممکن، می‌تواند این آرامش خاطر را برای مشتری فراهم کند.

همچنین مدیرعامل شرکت سراج نور توس ضمن ابراز رضایت از نحوه رسیدگی به خسارت توسط شرکت بیمه «ما» اظهار امیدواری کرد: صنعت بیمه به‌عنوان یک پشتوانه برای فعالان عرصه صنعت، تولید و اقتصاد ضمن ارائه مشاوره‌های دقیق بیش از گذشته پوشش‌های بیمه‌ای مورد نیاز را فراهم کند.