گروه بورس- هدیه لطفی: در معاملات روز گذشته بیشتر شاخص‌های مهم بورس در تردید به سر بردند و بدون تغییر به کار خود پایان دادند.
در این روز تنها شاخص بازار دوم با سه واحد افزایش و صنعت با ۱۱ واحد کاهش رو‌به‌رو شدند.

نمادهای معاملاتی «فولاد»، «اخابر» و «پارس» در مجموع 38 واحد تاثیر مثبت بر شاخص کل ایجاد کردند، اما نمادهای «شپنا»، «شخارک»، «فملی» و «وغدیر» این تاثیر را خنثی کردند و در نهایت شاخص بدون تغییر باقی ماند.
روز گذشته صف فروش طولانی مدت تعدادی از نمادهای معاملاتی جمع‌آوری شد که در این راستا می‌توان به نمادهای معاملاتی فولاد خوزستان، پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی فن‌آوران و سرمایه‌گذاری غدیر اشاره کرد. همچنین صف خرید جزیی نمادهای عرضه شده در روزهای اخیر سنگین‌تر شد.
گفتنی است نماد معاملاتی فولاد مبارکه اصفهان با صف خرید 14میلیون سهمی صدرنشین جدول بیشترین تقاضای خرید شد. همچنین نمادهای معاملاتی مخابرات و ایران‌ ترانسفو رتبه‌های دوم و سوم این جدول را به خود اختصاص دادند.
در بازار روز گذشته نمادهای معاملاتی حق‌تقدم توسعه صنایع بهشهر، نیرومحرکه و کاغذسازی کاوه بیشترین افزایش نرخ و نمادهای معاملاتی معدنی دماوند، پتروشیمی خارک و سیمان تهران بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
در میان اخبار روز گذشته بازار می‌توان به بازگشایی دو نماد معاملاتی معدنی دماوند و کمباین‌سازی اشاره کرد.
همچنین در پایان معاملات روز گذشته نماد معاملاتی سازه‌پویش جهت برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور انتخاب اعضای هیات‌مدیره متوقف شد.