گروه بورس- زهرا مجتهد: شاخص کل روز گذشته ده واحد دیگر افت کرد. این شاخص تحت تاثیر نمادهای «وغدیر» «ومعادن» «خساپا» و «فولاد» از رقم نه‌هزار و 841 واحد در روز ماقبل به رقم نه‌هزار و 830 واحد در روز گذشته رسید.
در این روز ۱۵۰ نماد مورد معامله قرار گرفت که ارزش معاملات از دادوستد بیش از ۳۰میلیون سهم با رقم ۸۴میلیارد و ۱۳۱میلیون ریال روبه‌رو شد. بیشترین تغییر قیمت‌ها را از نظر افزایش، نمادهای ایتالران، آذریت، و شیمیایی سینا شاهد بودند.
دیروز نماد ایتالران پس از تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 87 و 86 و نماد شیمیایی سینا پس از تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 بازگشایی شدند.

همچنین نمادهای «فاسمین»، «درازک» و «شسم» با کاهش قیمت مواجه شدند.
روز گذشته فولاد خوزستان با معامله پنج‌ میلیون سهم، شاهد ارزش ریالی به میزان 25میلیارد و 77میلیون ریال بود. ارزش معامله «فخوز» 29درصد از ارزش کل معاملات بورس را به خود اختصاص داد.
گالوانیزه سپاهان در جریان معاملات دیروز پرمعامله‌ترین و پرطرفدارترین سهم شناخته شد. بیش از چهارمیلیون سهم این شرکت مورد دادوستد قرار گرفت.
از صف خرید سه‌میلیون سهمی سیمان فارس و خوزستان حدود 23هزار سهم و از صف فروش 31میلیون سهمی ملی مس تنها یک‌هزار و 20سهم آن در بازار دیروز معامله شد.