گروه بورس- هدیه لطفی: شاخص کل روز گذشته با معامله 2/124‌میلیون سهم به رقم 10‌هزار و 31 واحد رسید. در همین روز این شاخص معادل 13 واحد رشد کرد. همچنین شاخص تابلوی اصلی 31 واحد، شاخص قیمت و بازده نقدی
۴۷ واحد و شاخص صنعت ۱۲ واحد افزایش را تجربه کردند. این در حالی است که از ۱۳۷ نماد معامله‌شده ۵۱ نماد با افزایش قیمت و ۶۵ نماد دیگر با کاهش قیمت مواجه شدند.

بیشترین تاثیر برای رشد شاخص مربوط به معاملات انجام شده روی سهام نمادهای «کچاد» با 9 واحد افزایش، «کگل» با 8 واحد افزایش، «شخارک» با 2 واحد افزایش و «شفن» با یک واحد افزایش و بیشترین تاثیر بر کاهش شاخص مربوط به معاملات انجام شده بر سهام‌ نمادهای «خودرو» با 4 واحد کاهش، «وکار» با 2 واحد کاهش و «فولاد» با یک واحد کاهش بود.
همچنین در معاملات دیروز نمادهای معاملاتی کاشی اصفهان، حق تقدم لعاب، حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل، شیشه و گاز و گل‌گهر بیشترین افزایش قیمت و نمادهای حق تقدم بانک پارسیان، حق تقدم بانک اقتصاد نوین و کاشی حافظ بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
پرطرفدارترین سهم معاملات دیروز نماد چادرملو بود. تعداد 4/1 میلیون سهم «کچاد» در میان 218 نفر سهامدار در 435 دفعه معامله شد و ارزش‌ ریالی آن به رقم 16 میلیارد رسید.
در پایان معاملات دیروز ۴ هزار و ۶۰۰‌نفر سهامدار به فعالیت پرداختند و ارزش معاملات سهام به رقم ۲۷۷میلیارد دست یافت.
بیشترین تقاضای خرید مربوط به نماد معاملاتی گل‌گهر و بیشترین تقاضای فروش مربوط به نماد معاملاتی ایران خودرو بود.