گروه بورس- شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران روز گذشته شاهد افزایش 34/0 واحدی بود. از این‌رو رقم 9هزار و 7/454 واحد را تجربه کرد. شاخص‌های تابلوی اصلی و فرعی هر یک در بازار دیروز با 4/7 واحد افت و 4/12 واحد رشد مواجه بودند. بیشترین تاثیر بر افزایش شاخص را سهام ملی مس بر جای نهاد. سیمان مازندران، باما و بانک پارسیان عامل کاهش شاخص کل و رسیدن آن به رقم یاد شده بودند.

در حالی که در معاملات دیروز ۲هزار و ۲۶۹ نفر از سهامداران به فعالیت پرداختند، حجم معاملات سهام به رقم ۶۸میلیارد ریال رسید.
تعداد بیش از 19میلیون سهم در 5هزار دفعه در جریان معاملات سهام بورس قرار گرفت. شاخص 50 شرکت فعال بورس در این روز به 20هزار و 78 واحد رسید که تغییرات این شاخص به افت 9/7 واحدی منجر شد.در میان گروه‌ها شاخص گروه فلزات اساسی با 15 واحد رشد در رقم 4هزار و 56 واحد ایستاد و بیشترین تاثیر را بر تغییرات شاخص کل نهاد.این رشد به سبب افزایش قیمت سهام شرکت مس ایران بود. این سهم 3/7 واحد بر شاخص کل بورس تهران تاثیر گذاشت.شاخص گروه وسایل نقلیه نیز در این روز با افت 3 واحدی رقم 3هزار و 576 واحد را تجربه کرد. این افت تحت تاثیر کاهش قیمت سهام شرکت‌های پارس خودرو، ریخته‌گری تراکتورسازی و ایران‌خودرو رخ داد. شرکت پارس خودرو با افت 6/16 واحدی بیشترین تاثیر را بر شاخص این گروه برجا گذاشت.شاخص گروه املاک در این روز بدون تغییر باقی ماند.