گروه بورس- بیتا احمدی: روز گذشته شاخص کل با رشد 3/16واحدی به رقم 9هزار و 318واحد رسید.

شاخص دنیای اقتصاد نیز تحت‌تاثیر رشد ۵/۱۱ واحدی رقم ۶ هزار و ۴/۷۶۸ واحد را تجربه کرد. در معاملات دیروز ۲هزار و ۲۸۳نفر در ۵هزار و ۷۸۵نوبت به دادوستد سهام شرکت پرداختند. کل سهام معامله شده بیش از ۳۳هزار و ۹۱۰میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۰۱میلیارد ریال بود.
شاخص گروه واسطه‌گری مالی با 10واحد رشد در رقم 17هزار و 655واحد ایستاد. این افزایش به سبب رشد قیمت سهام شرکت‌های بانک پارسیان، بانک کارآفرین، توسعه صنعتی، لیزینگ غدیر و سرمایه‌گذاری سپه بود. شرکت بانک پارسیان با نوسان 2/0واحدی بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشت.
شاخص گروه وسایل نقلیه نیز در این روز با رشد ۴واحدی رقم ۴هزار و ۳۴۲واحد را تجربه کرد. این رشد تحت‌تاثیر افزایش قیمت سهام شرکت‌های پارس خودرو، مهرکام، زامیاد، صنعتی نیرومحرکه، قطعات اتومبیل ایران، ایران‌خودرو، موتورسازان تراکتور و آهنگری تراکتورسازی رخ داد. شرکت پارس خودرو با ۰/۲۵واحدی بیشترین تاثیر را بر شاخص این گروه بر جا گذاشت. شاخص گروه فلزات اساسی در این روز شاهد ۵واحد رشد بود. شرکت توکافولاد با نوسان ۱/۲۶واحدی بیشترین تاثیر را بر این شاخص داشت. لوله سدید، گروه صنعتی سدید، نورد آلومینیوم به ترتیب بیشترین تاثیر را برای گروه مزبور داشتند. شاخص گروه مواد و محصولات دارویی با یک واحد رشد در رقم ۴۳۷واحد ایستاد. کارخانجات داروپخش با نوسان ۲/۳واحدی بیشترین تاثیر را بر روی این گروه داشت.