گروه بورس- ارزش معاملات روز گذشته بورس تهران از دادوستد 41میلیون اوراق بهادار ، برابر 144میلیارد ریال رقم خورد. در این روز پرطرفدارترین سهم فولادمبارکه اصفهان بود که مورد توجه 300نفر فعال بورسی قرار گرفت. این سهم در قیمت میانگین 3هزار و 63ریال و به تعداد بیش از 14میلیون سهم، ارزش ریالی معادل 45میلیارد ریال از کل ارزش بازار روز گذشته را به خود اختصاص داد. این رقم حاکی از آن است که 31درصد از ارزش معاملات روز گذشته در اختیار نماد «فولاد» بوده است.

در معاملات روز پیش، نماد حق تقدم استفاده نشده شرکت تولی‌پرس بازگشایی شد. همچنین در میان اخبار بازار دیروز، تعدیل پیش‌بینی درآمد هرسهم شرکت بورس اوراق بهادار تهران به چشم می‌خورد، که این شرکت براساس آخرین محاسبات و پیش‌بینی‌های خود، سود خالص هرسهم برای سال مالی منتهی به ۱۲ اسفندماه ۸۶ را معادل ۲۰ریال افزایش داد. همچنین آخرین تصمیم در خصوص معامله بلوکی سهام «فملی» نیز به این امر منتهی شد که تا ششم آبان‌ماه، در نهایت قطعی خواهد شد. اگرچه پرداخت ۲۰درصد نقدی از کل مبلغ معامله نیز باید مورد توجه قرار گیرد. در مجموع، بازار دیروز شاهد افزایش قیمت حق‌تقدم تولی‌پرس، داروسازی زهراوی، فولادمبارکه، خوراک دام پارس و کابل‌های شهید قندی بود.
شاخص بورس تهران نیز رشد 7واحدی را طی روز کاری دوشنبه تجربه کرد. از این رو به رقم 10هزار و 18واحد دست یافت. بیشترین تاثیر بر رشد واحدی شاخص را نماد‌های «فولاد» و «فخوز» نهادند.