نوسان قیمت‌ها در بورس‌های کالایی - ۱۴ آبان ۹۰
گروه بورس جهانی- معاملات بورس‌های کالایی روز گذشته با نوسان قیمت پی گرفته شد. این در حالی است که بازارهای سهام در این روز روند مثبتی داشتند، بازار طلا نیز در پی جلسه سران گروه بیست در فرانسه و عدم رفع بحران‌های اقتصادی با رشد قیمت‌ها همراه بود.

از این رو معاملات بورس شیکاگو با نوسان قیمت محصولات کشاورزی دنبال شد. ذرت، سویا، کنجاله سویا و شکر در این روز روند مثبتی داشتند. با این حال روغن سویا، گندم، برنج و جو با افت قیمت‌ها روبه رو شدند.معاملات بورس توکیو نیز در این روز با نوسان قیمت‌ها به کار خود پایان داد. طلا، پلاتینیوم و پلاستیک روند منفی‌ای داشتند. نفت خام و سفید نیز در این روز نوسان قیمت داشتند. نفت سفید تحویل دسامبر ۳۰۰ ین رشد قیمت را به ثبت رساند و به سطح قیمتی ۶۷ هزار و ۸۰۰ ین در هر کیلولیتر رسید. نفت خام تحویل ژانویه در این روز ۳۰ ین افت قیمت داشت و با نرخ ۶۷ هزار و ۳۱۰ ین در هر کیلولیتر رسید.
بورس کالایی شانگهای نیز در این روز با افت قیمت معاملات طلا، میلگرد و نفت کوره مواجه شد. در این روز آلومینیوم، مس، روی، سیم مفتول، سرب و پلاستیک طبیعی با رشد قیمت همراه شدند. معاملات بورس نیویورک نیز در این روز نوسان قیمت را تجربه کرد. نفت خام تحویل دسامبر در این روز با رشد 37 سنتی مواجه شد و به سطح قیمتی 94 دلار و 44 سنت در هر بشکه رسید. نفت خام تحویل ژانویه نیز در این روز با رشد 32 سنتی به سطح قیمتی 94 دلار و 23 سنت در هر بشکه رسید. در این روز مس نیز رشد قیمت داشت.