گروه بورس- هیات‌مدیره تولید سموم‌ علف‌کش تصمیم دارد، معادل 90درصد از سود را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق‌بهادار، «شسم» درآمد هرسهم امسال را با ۱۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ دوهزار و ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.
همچنین عملکرد «شسم» برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 16درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 18درصد افزایش، سود عملیاتی 9درصد افزایش و سود خالص 7درصد افزایش داشته است.
براساس اطلاعات ارسالی بررسی و مطالعه در خصوص طرح و توسعه شرکت سموم علف‌کش در شرف انجام بوده و پیشنهاد افزایش سرمایه، متناسب با طرح پس از تکمیل مطالعات مربوطه انجام خواهد شد.
این در حالی است که براساس عملکرد 9ماهه این شرکت، «شسم» در دوره منتهی به آذرماه در درآمد حاصل از فروش و سود پس از کسر مالیات نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد کاهش بوده است. به طوری که «شسم» تا پایان آذرماه با هفت درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به 105میلیارد و 602میلیون ریال درآمد حاصل از فروش رسیدکه معادل 44درصد از پیش‌بینی بودجه شرکت بود.
همچنین سود محقق شده «شسم» تا پایان آذرماه با ۳۱درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رو‌به‌رو بود.