گروه بورس: شرکت گسترش صنایع انرژی آذرآب برای سال مالی منتهی به آذرماه 87 مبلغ دو هزار و 456ریال سود پیش‌بینی کرد.
بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، این شرکت امسال با ۲۵میلیارد ریال سرمایه برای هر سهم خود مبلغ دو هزار و ۱۳۰ریال زیان پیش‌بینی کرده بود که در پایان آذرماه، هر سهم این شرکت بازیان دو هزار و ۷۵۸ریالی روبه‌رو شد.

همچنین پیش‌بینی عملکرد «فنرژی» برای سال مالی منتهی به آذرماه 87 در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌ مالی قبل به ترتیب مبلغ 972میلیارد و 515میلیون ریال افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته 872میلیارد و 349میلیون ریال افزایش، سود عملیاتی مبلغ 139میلیارد و 964میلیون ریال افزایش و سود خالص مبلغ 114میلیارد و 664میلیون ریال افزایش نشان می‌دهد.
مطابق بند ۸ گزارش بررسی اجمالی حسابرس مستقل نسبت به صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ماهه به خرداد ماه ۸۶ شرکت طی سال مالی قبل و دوره مورد گزارش زیان‌های قابل ملاحظه‌ای متحمل شده است، به گونه‌ای که زیان انباشته شرکت در تاریخ ترازنامه متجاوز از ۵برابر سرمایه شده و جمع‌ بدهی‌های جاری شرکت نسبت به جمع دارایی‌های جاری آن معادل۱۲۶میلیارد و ۴۱۸میلیون ریال فزونی یافته است. اگرچه چگونگی خروج شرکت از مفاد ماده ۱۴۱ اصلاحیه قانون تجارت در یادداشت توضیحی ۳-۱ صورت‌های مالی افشا شده، ولی موارد فوق نشان‌دهنده وجود ابهامی با اهمیت است که نسبت به توانایی شرکت به ادامه فعالیت تردیدی عمده ایجاد می‌کند.
براساس این گزارش، سازمان بورس و اوراق بهادار یادآور شده است که شرکت در 15بهمن ماه امسال زیان هر سهم سال مالی 86 را 3247ریال و مجددا در 17 بهمن 86 مبلغ دو هزار 758ریال اعلام کرده بود. سازمان بورس به دلیل اینکه دلایل تغییرات مذکور مشخص نیست، وضعیت اطلاع‌رسانی «فنرژی» را با ابهام دانسته است.