گروه بورس: ماشین‌سازی نیرو محرکه‌ طی ۹ماهه گذشته به ۷۶درصد پیش‌بینی فروش و ۷۴درصد پیش‌بینی سود خالص رسید. بر اساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار، «تمحرکه» درآمد هر سهم امسال را با ۲۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۳۳۰ریال پیش‌بینی کرده است که تا پایان آذر ماه مبلغ ۲۴۵ریال سود محقق کرده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد «تمحرکه» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۵درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۷درصد کاهش، سود عملیاتی ۲۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات دو درصد افزایش نشان می‌دهد. همچنین شرکت اعلام کرده است که پیش‌بینی خالص درآمدها (هزینه‌ها)ی متفرقه سال مالی ۸۶ به مبلغ ۱۱۰۰میلیون ریال عمدتا مربوط به سود سپرده‌های بانکی است.

هیات‌مدیره ماشین‌سازی نیرومحرکه تصمیم دارد مبلغ ۱۵۰ریال به ازای هر سهم جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عادی سالانه پیشنهاد کند.

از سوی دیگر درآمد حاصل از فروش ماشین‌سازی نیرومحرکه نیز طی دوره ۹ماهه منتهی به آذر ماه به مبلغ ۲۵میلیارد و ۷۱۳میلیون ریال رسیده است که با کاهش ۸درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل مواجه شده است.