گروه بورس - پیش‌بینی سود پس از کسر مالیات امسال فرآورده‌های نسوزآذر با ۷۴درصد کاهش در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل مواجه شده است. بنابر اطلاعات منتشره شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، «کاذر» درآمد هر سهم امسال را با ۱۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد فرآورده‌های نسوزآذر برای سال‌مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب فروش ۷درصد کاهش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۴درصد کاهش، سود عملیاتی ۴۴درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۷۴درصد کاهش نشان می‌دهد.

شرکت اعلام کرده است که هیات‌مدیره در نظر دارد ۵۰درصد از سود سال‌مالی ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.

هیات‌مدیره در نظر دارد در سال ۱۳۸۶ مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال از اندوخته طرح و توسعه را پس از انجام تشریفات لازم به سرمایه منتقل کند.

فرآورده‌های نسوزآذر پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۶ را در شهریورماه مبلغ ۴۰۲ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را اعلام نکرده است.

«کاذر» طی ۹ماه منتهی به آذرماه با ۷درصد کاهش مبلغ ۲۲۶میلیارد و ۴۲۰میلیون ریال درآمد حاصل از فروش کسب کرد که این مبلغ ۷۴درصد از بودجه پیش‌بینی‌شده را محقق کرده است.

این در حالی است که «کاذر» تا پایان آذرماه با تحقق ۲۰ریال سود به ازای هر سهم معادل ۲۵درصد از پیش‌بینی سود هر سهم را پوشش داده است.