معاون نظارت و بهره‌برداری وزارت تعاون از آماده شدن شرایط ساخت یک میلیون و ۵۰۰هزار واحد مسکونی در سال‌جاری خبر داد و گفت: برای تشکیل تعاونی‌های بورسی نیز برنامه‌ریزی شده است. حسین رحمانی‌نیا امروز در همایش سراسری دبیران و روسای هیات‌مدیره اتاق‌های تعاون کشور گفت: تعاون یک راه‌حل و رمز موفقیت کشور است که با همکاری مراجع تصمیم‌گیر کشور می‌توان بسیاری از مشکلات را حل کرد.

معاون نظارت و بهره‌برداری وزارت تعاون اظهار داشت: با سازمان بورس بحث‌هایی صورت گرفته است تا از این طریق بتوان تعاونی‌های بورسی را راه‌اندازی نمود.وی از پیگیری حل مشکلات مسکن به عنوان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت تعاون یاد کرد و بیان داشت: تاکنون از ۳میلیون و ۵۰۰هزار نفری که ثبت‌نام کرده‌اند، یک میلیون و ۲۰۰‌هزار نفر را مورد سازماندهی و پالایش قرار دادیم که هم‌اکنون نیز برای ۸۰۰هزار نفر زمین برای ساخت واحد مسکونی تدارک دیده شده است.رحمانی‌نیا از تحقق برنامه دولت برای برنامه‌ریزی یک میلیون و ۵۰۰هزار نفری تا پایان سال برای خانه‌دار شدن خبر داد و افزود: در این مورد سال آینده را سال شروع نهضت توانمند‌سازی تعاونی‌ها قرار دادیم.

معاون نظارت و بهره‌برداری وزارت تعاون همچنین از برنامه‌ریزی برای توسعه نظارت بر تعاونی‌ها خبر داد و گفت: قرار است وظیفه ذاتی وزارت تعاون در حوزه نظارت توسعه یابد.