تبریز

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸/۱میلیون سهم از سهام ۵۰ شرکت دادوستد شد که ۴۱درصد آن مربوط به خرید و ۵۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. بیشترین ارزش ریالی خرید در این تالار به فارسیت دورود، کاشی اصفهان و البرز دارو اختصاص داشت. تالار سهم آشنا

روز یکشنبه در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۱۹۰هزار و ۹۷۶ سهم به ارزش ۳۸۸میلیون و ۴۲۸هزار ریال مبادله شد که ۵۵درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۴۵درصد آن مربوط به فروش بود.

همچنین شرکت‌های دارویی سبحان و فارسیت دورود بیشترین ارزش خرید و شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین ارزش فروش معاملات این تالار را به خود اختصاص دادند.

همدان

در معاملات یکشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۱۸۶هزار و ۴۴ سهم به ارزش ۳۲۶میلیون و ۳۵۲هزار و ۸۸۸ ریال دادوستد شد که ۲۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.بانک پارسیان، آهنگری تراکتورسازی ایران و اوراق مشارکت ایران‌خودرو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش تعداد ۵۹۹هزار سهم به ارزش ۲میلیارد و ۷۵میلیون ریال از سهام ۱۵ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۰درصد مربوط به خرید و ۱۰درصد مربوط به فروش بود.از میان شرکت‌های دادوستد شده شرکت فولاد مبارکه اصفهان و تراکتورسازی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۲۵۷هزار و ۸۷۸ سهم به ارزش بیش از ۴۰۸میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به سامان گستر اصفهان بود. همچنین بیشترین حجم و ارزش فروش را پارس‌خودرو داشت.

کرج

در معاملات روز یکشنبه در تالار کرج تعداد ۱/۶میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۵میلیارد و ۷۱۷میلیون ریال دادوستد شد. از این میزان ۶۵درصد مربوط به خرید و ۳۵درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت داروسازی سبحان بیشترین حجم و ارزش خرید را داشت. همچنین شرکت‌های تراکتورسازی ایران و فولاد مبارکه به ترتیب بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص دادند.

یزد

دیروز در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۹۰۳هزار و ۸۸۹سهم به مبلغ یک‌میلیارد و ۹۹۷میلیون و ۸۱۹هزار ریال مبادله شد. این تعداد سهام متعلق به ۳۳ شرکت بود که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۶ شرکت افزایش و ۲۳ شرکت کاهش و ۴شرکت بدون تغییر بود.