گروه بورس- بانک «اقتصاد نوین» به دلیل اعمال افزایش سرمایه پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی جاری خود را تعدیل کرد. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، این شرکت با سرمایه دوهزار میلیارد ریالی پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را مبلغ ۳۷۶ریال اعلام کرده بود. که دلایل تغییر را ناشی از افزایش سرمایه، تغییر در درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و هزینه سود علی‌الحساب پرداختی به سپرده‌ها به دلیل تاسیس شعب در سال ۸۶ و تغییر طبقه‌بندی جدید تسهیلات و ذخیره‌گیری مطالبات با توجه به الزامات بانک مرکزی تغییر در پیش‌بینی نتیجه معاملات ارزی به دلیل تغییر نرخ برابری ارزها در سال ۸۶ عنوان کرده است.

این در حالی است که «ونوین» با سرمایه جدید(معادل دو هزار و ۵۰۰میلیارد ریال) پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را مبلغ ۳۰۲ریال در نظر گرفته است.

براساس اطلاعات دریافتی، هیات‌مدیره در نظر دارد تقسیم مبلغ ۲۴۰ریال به ازای هر سهم را به مجمع عمومی عادی سال مالی ۸۶ پیشنهاد کند.

به موجب تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ هفتم خرداد ماه ۸۳ سرمایه شرکت(طی مرحله اول) از مبلغ ۲۵۰میلیارد ریال به مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال(معادل ۱۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافت و افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال به مبلغ دو هزار و ۵۰۰میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران دراختیار هیات‌مدیره قرار گرفت تا ظرف مدت ۵سال نسبت به عملی‌کردن آن اقدام کنند. بر این اساس به موجب مصوبه جلسه هیات‌مدیره به تاریخ هفتم خرداد ماه ۸۴، سرمایه شرکت از مبلغ ۵۰۰میلیارد ریال به مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال، به موجب مصوبه جلسه هیات‌مدیره به تاریخ یکم مرداد ماه ۸۵ سرمایه شرکت از مبلغ یک‌هزار میلیارد ریال به مبلغ ۲هزار میلیارد ریال افزایش یافت همچنین به موجب مصوبه جلسه به تاریخ ۱۴بهمن ماه ۸۶ سرمایه شرکت از مبلغ ۲هزار میلیارد ریال به مبلغ دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت. پیش‌بینی عملکرد «ونوین» سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی ۱۱۱درصد افزایش، جمع درآمدها ۹۹درصد افزایش، سود پرداختی به سپرده‌های سرمایه‌گذاری ۱۱۱درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴درصد کاهش نشان می‌دهد.