گروه بورس - شرکت صنایع آذرآب از فروش محصولات خود طی دوره ۹ماه منتهی به آذرماه امسال بیش از ۳۷۱میلیارد ریال درآمد کسب کرد. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، آذرآب فروش امسال خود را مبلغ ۵۵۲میلیارد و ۶۴۲میلیون ریال پیش‌بینی کرده است.

«فاذر» در تاریخ ۲۶دی‌ماه امسال زیان هر سهم خود را ۲۵۲ریال اعلام کرده بود که به دلیل کاهش تولید شرکت به دلیل شرایط جوی و سرمای شدید و کاهش مقدار و مبلغ فروش به دلیل تاخیرات ناشی از تحویل به موقع مواد و تجهیزات پروژه‌ها و عدم اجرایی شدن تعدادی از پروژه‌ها به دلیل عدم‌تامین مالی پروژه توسط بانک‌های دولتی و خصوصی این پیش‌بینی را تعدیل کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «فاذر» برای سال‌مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب فروش ۳۰درصد کاهش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۲۲درصد کاهش، زیان عملیاتی مبلغ ۹۳میلیارد و ۳۲۵میلیون ریال افزایش و زیان خالص مبلغ ۱۰۲میلیارد و ۲۶میلیون ریال افزایش نشان می‌دهد.

پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌های سال‌مالی ۸۶ به مبلغ ۸میلیارد ریال (به ازای هر سهم مبلغ ۲۷ریال) شامل ۳میلیارد ریال سود حاصل از اوراق مشارکت و ۵میلیارد ریال درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در سهام سایر شرکت‌ها است.