زاهدان

در هفته منتهی به ۲۴بهمن ماه در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴۷۶هزار و ۶۶۵سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۴۹۳میلیون ریال مورد داد و ستد قرار گرفت که ۷۱درصد ارزش داد و ستد این هفته را خرید سهام شامل شد. چهار شرکت برتر از لحاظ ارزش داد و ستد در این هفته پتروشیمی فناوران-پارس‌خودرو-فولاد خوزستان-سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بودند. ارومیه

هفته منتهی به ۲۴بهمن تعداد ۵/۴میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۴/۲۱میلیارد ریال که ۸/۴۸درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

قزوین

هفته گذشته در تالار بورس استان قزوین تعداد ۵میلیون و ۵۰۸هزار و ۶۴۱سهم به ارزش ۲۰میلیارد و ۷۱۱میلیون و ۱۳۹هزار ریال معامله شد.از کل معاملات تالار قزوین ۵۲درصد به خرید و ۴۸درصد به فروش اوراق بهادار اختصاص یافت.در این هفته بیش از ۳۰۰نفر، سهام شرکت‌های مختلف را در تالار بورس قزوین خریداری کردند که در بین این خریداران گرایش بیشتر به سمت چهار شرکت پتروشیمی فناوران، سرمایه‌گذاری رنا، پارس‌خودرو و فولاد مبارکه اصفهان بود.

بندرعباس

بورس منطقه‌ای هرمزگان هفته گذشته را با چهار روز کاری سپری کرد. در این مدت تعداد ۴۸۳هزار و ۵۶۸ سهم به ارزش افزون بر ۲میلیارد و ۲۶۹میلیون ریال معامله شد. بیش از ۶۶درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل یک‌میلیارد و ۵۱۲میلیون ریال و ۳۴درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل ۷۵۷میلیون ریال بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته شاهد داد و ستد ۴میلیون و ۹۴۹هزار و ۹۴۳سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۶۹شرکت) به ارزش بیش از ۱۸میلیارد و ۸۷۸میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۵۱درصد کاهش داشت.در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۳درصد به خرید و ۳۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.همچنین از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، پتروشیمی فن‌آوران و البرز دارو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات این هفته تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۲میلیون و ۹۳۶هزار سهم به ارزش ۱۱میلیارد و ۸۰۶میلیون ریال از سهام ۶۴شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۶۴درصد مربوط به خرید و ۳۶درصد مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌های داد و ستد شده نیز شرکت فولاد مبارکه اصفهان و پتروشیمی فن‌آوران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

همدان

هفته گذشته تعداد ۸۳۵هزار و ۸۲۷ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۴۰۷میلیون و ۲۹۲هزار و ۴۶۱ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۷۸درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۲۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین در این هفته به ترتیب شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران، فولاد مبارکه اصفهان و سایپا بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

تالار سهم آشنا

هفته گذشته در تالار اختصاصی کارگزاری سهم آشنا (سعادت‌آباد) تعداد ۲میلیون و ۵۸۴هزار و ۵۵سهم به ارزش ۱۴میلیارد و ۴۴۲میلیون و ۳۶۶هزار ریال مبادله شد که ۷۴درصد ارزش معاملات مربوط به فروش و ۲۶درصد آن مربوط به خرید بود.ضمنا شرکت‌های پتروشیمی فن‌آوران و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین ارزش معاملات این تالار را طی هفته گذشته به خود اختصاص دادند.

تبریز

در این هفته تعداد ۷/۷میلیون سهم از سهام ۱۰۴ شرکت توسط ۱۸کارگزار در بورس تبریز دادوستد شد.۴۳درصد معاملات را خرید سهام و ۵۷درصد معاملات را فروش سهام تشکیل می‌دهد.تعداد خریداران سهام ۷۷۴ نفر بود. در مبادلات این هفته سهام سه شرکت پتروشیمی فن‌آوران، پارس‌خودرو و فولاد مبارکه اصفهان بیشترین خریدار و سه شرکت پتروشیمی فن‌آوران، فولاد مبارکه اصفهان و سایپا بیشترین ارزش ریالی معاملات را دارا بود.

کرمانشاه

در هفته منتهی به ۲۴بهمن در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۱۹۷۲هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰۴۱۷میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۳۰درصد کاهش و از لحاظ ارزش ۱۹درصد کاهش داشته است.همچنین از این میزان معاملات ۵۲درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

اصفهان

هفته گذشته تعداد ۱۵میلیون سهم به ارزش ۳/۶۸میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای اصفهان دادوستد شد.سهم اصفهان در کل بورس ۳/۷درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۳/۵۶درصد شد.

مشهد

هفته گذشته در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۱۳میلیون سهم به ارزش ۵۵میلیارد ریال مبادله شد که ۳۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.