تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد ۶۳۲هزار و ۷۰۳ سهم از سهام ۴۷ شرکت به ارزش ۶/۴میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۰درصد آن مربوط به خرید و ۴۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز در بورس منطقه‌ای تبریز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش به ترتیب مربوط به شرکت‌های باما و تراکتورسازی ایران بود. سمنان

دیروز تعداد ۱۰۴هزار و ۱۱۲ سهم جمعا به ارزش ۷۹۲میلیون ریال در بورس منطقه‌ سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات صورت گرفته ۸۶درصد به خرید و ۱۴درصد به فروش اختصاص داشت.

در این روز نماد ۱۷ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که ۱۱ نماد با افزایش و ۵ نماد با کاهش مواجه بود و یک نماد هم بدون تغییر باقی ماند. پرطرفدارترین سهم در این روز در بورس منطقه سمنان سهام شرکت توسعه معادن و فلزات بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۵۹میلیون و ۳۴۸هزار سهم به ارزش ۶۳میلیارد و ۹۲۱میلیون ریال از سهام ۱۹ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۳درصد مربوط به خرید و ۷درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سرمایه‌گذاری سپه و سنگ آهن گل‌گهر از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۳۰۱هزار و ۵۵۳ سهم (متعلق به ۲۸ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و

۲۸۴میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۸۳درصد به خرید و ۱۷درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت و یک نفر نیز از طریق بورس منطقه‌ای زنجان کد سهامداری دریافت کرد. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۵۱ خریدار اقدام به خرید سهام کردند. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، فرآوری مواد معدنی ایران و خدمات دریای تایدواتر خاورمیانه به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های باما، فرآوری مواد معدنی ایران و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۵۴۷هزار سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۷۳۰میلیون ریال معامله شد که ۱۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های صنعتی و معدنی چادرملو، فرآوری مواد معدنی ایران و تامین ماسه ریخته‌گری بود.

رشت

در دادوستد روز چهارشنبه بورس گیلان، یک‌میلیون و ۷۰۷هزارو ۵۲۱ سهم به ارزش ۷میلیارد ریال مبادله شد که ۵۰درصد آن مربوط به خرید سهام بود. تعداد کدهای صادره از ابتدای هفته ۴۹۰ کد بود. همچنین سهام شرکت‌های باما، فرآوری معدنی ایران، جوشکاب یزد و ملی سرب و روی بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان، تعداد یک‌میلیون سهم به ارزش ۸میلیارد ریال مبادله شد که ۳۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۶۰شرکت بود. از میان این شرکت‌ها، قیمت سهام ۳۹شرکت افزایش و ۱۷شرکت کاهش داشت و تعداد ۴شرکت بدون تغییر بوده. تعداد کل خریداران سهام بالغ‌بر ۲۳۰نفر بود. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های ملی سرب و روی، سرمایه‌گذاری مسکن، توس‌گستر داشته و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های فرآوری مواد معدنی، ملی سرب و روی و سرمایه‌گذاری مسکن انجام شد.

قم

دیروز تعداد ۲۱۴‌هزار و ۷۸۴‌سهم به ارزش ۴۹۸‌میلیون و ۶۹۷‌هزار ریال در بورس منطقه‌ای قم داد و ستد شد. از کل معاملات انجام شده در این روز ۴۵‌درصد مربوط به خرید و ۵۵‌درصد مربوط به فروش سهام بود. در این روز ۳۱‌خریدار قمی اقدام به داد و ستد سهام ۲۲‌شرکت کردند. در این روز ملی سرب و روی ایران، کمباین‌سازی و مهرکام پارس از نظر ارزش معاملات شرکت‌های برتر قم بودند. همچنین کمباین‌سازی، سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی و سرمایه‌گذاری البرز پرطرفدارترین سهام معامله شده قم بودند.

قزوین

تالار بورس منطقه‌ای قزوین در روز چهارشنبه، شاهد داد و ستد ۳۸۵‌هزار و ۹۶۰‌سهم بود. دیروز در تالار قزوین سهام معدنی و صنعتی چادرملو، معدنی و صنعتی گل‌گهر و سرمایه‌گذاری توکا فولاد بیشترین تعداد خریداران و بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.گفتنی است ۸/۵۹‌درصد از معاملات دیروز بورس قزوین مربوط به خرید بود و ۲/۴۰‌درصد نیز به فروش سهام اختصاص داشت.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد، تعداد ۴۱۸‌هزار و ۸۴۴‌سهم به مبلغ یک‌میلیارد و چهل و چهار میلیون و هشتصد و شصت و هفت هزار و نهصد‌و شش‌ ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۸۰‌نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام گالوانیزه سپاهان با ۱۳ نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام فرآوری مواد معدنی و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام کارخانجات داروپخش انجام شد. در این روز تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۲‌درصد افزایش و ارزش معاملات نیز ۱۷‌درصد کاهش و تعداد خریداران نیز نسبت به روز قبل ۱۴‌درصد افزایش داشت.

اهواز

در معاملات روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای خوزستان، تعداد ۲۲۰هزار و ۳۸۷سهم به ارزش ۸۴۳میلیون ریال مبادله شد که ۱/۳۰درصد آن مربوط به خرید سهام بود. در بورس خوزستان در مجموع ۲۸نفر در روز چهارشنبه اقدام به خرید سهام کردند. بیشترین مقدار خرید و فروش را به ترتیب کارخانه فارسیت درود و بانک پارسیان داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات نیز بر روی پتروشیمی آبادان و خدمات دریایی تایدواتر انجام شد.