گروه بورس - سرمایه‌گذاری سپه درآمد هر سهم خود برای سال‌مالی منتهی به تابستان 86 را با یک‌هزار و 495میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 150ریال پیش‌بینی کرده است.

بر اساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد «وسپه» برای سال‌مالی ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها بدون تغییر، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها ۵۶درصد کاهش، سود عملیاتی ۵درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۶درصد افزایش یافته است که شرکت دلایل تغییر را عمدتا کاهش سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها با توجه به وضعیت فعلی بازار، احتساب ذخیره کاهش ارزش سرمایه‌گذاری‌ها طی سال‌مالی ۸۵ و عدم‌احتساب آن طی سال‌مالی ۸۶ و همچنین افزایش سود برآوردی حاصل از سپرده‌های بانکی اعلام کرده است.
هیات‌مدیره تقسیم سود به میزان 70درصد سود پیش‌بینی شده سال‌مالی 86 را در نظر دارد. شرکت پیشنهاد تقسیم سود عملکرد سال‌مالی 85 را در تیرماه امسال مبنی‌بر تقسیم 70درصد سود برآوردی سال‌مالی مذکور اعلام کرده است.
از کل سود برآوردی مربوط به سرمایه‌گذاری در سایر شرکت‌ها برای سال‌‌های مالی ۸۵ و ۸۶ به ترتیب مبلغ ۱۵میلیارد ریال و ۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال مربوط به سهم sic دبی از بابت قرارداد مشارکت مدنی فیمابین است.
پیش‌بینی درآمد هر سهم سرمایه‌گذاری سپه برای سال‌مالی منتهی به تابستان امسال مبلغ 142ریال است که این شرکت توانست تا پایان دوره 9ماه منتهی به خردادماه با تحقق 63ریال سود به ازای هر سهم معادل 44درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم خود را پوشش دهد.
شرکت در پیش‌بینی درآمد هر سهم سال‌مالی ۸۵ اقدام به احتساب مبلغ ۵۰میلیارد ریال به عنوان زیان ناشی از کاهش ارزش سرمایه‌گذاری‌ها نموده است که ذخیره مذکور با توجه به وضعیت سبد سهام شرکت در ۳۱شهریور تعدیل خواهد شد. مطابق اطلاعات دریافتی ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های بورسی شرکت در ۳۱مرداد ماه مبلغ ۲۵میلیارد و ۲۳میلیون ریال کمتر از بهای تمام‌شده آنها است.