زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۴۷هزار و ۹۰۵سهم به ارزش بیش از ۵۱۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. ۸۹درصد ارزش معاملات را خرید و ۱۱درصد آن را فروش سهام شامل بود. بیشترین حجم خرید مربوط به سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشور و بیشترین ارزش خرید مربوط به شرکت لوله و تجهیزات سدید و بیشترین حجم فروش مربوط به فارسیت دورود و بیشترین ارزش فروش مربوط به پتروشیمی آبادان بود. تبریز

روز گذشته بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد دو میلیون و ۸۷هزار و ۲۴۳سهم از سهام ۶۹شرکت به ارزش ۲/۶میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۹درصد آن مربوط به خرید و ۳۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر ایران، سرمایه‌گذاری مسکن و «وصندوق» بیشترین ارزش ریالی خرید و سهام تراکتورسازی ایران، سرمایه‌گذاری مسکن و فرومولیبدن کرمان بیشترین ارزش ریالی فروش را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، ۴۶۶هزار و ۳۴۷سهم به ارزش ۹۸۷میلیون ریال از سهام ۳۰شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۰درصد مربوط به خرید و ۳۰درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده پارس خودرو و خدمات انفورماتیک از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ساری

دیروز در تالار ساری، تعداد ۵۵میلیون و ۲۹۸هزار و ۳۶۸سهم به ارزش بیش از ۱۱۳میلیارد و ۱۶۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. در این روز، تعداد یک‌میلیون و ۴۵هزار و ۷۲۳سهم به ارزش ۲میلیارد و ۷۵۶میلیون ریال خریداری و تعداد ۵۴میلیون و ۲۵۲هزار و ۶۴۵سهم به ارزش ۱۱۰میلیارد و ۴۱۱میلیون ریال به فروش رسید. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در روز گذشته سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، هپکو، سرمایه‌گذاری توس‌گستر و سرمایه‌گذاری شاهد بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۴۷۹هزار و ۴۸۴ سهم به ارزش دومیلیارد و ۱۹۶میلیون و ۵۸۸هزار و ۲۸۴ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. نماد ۳۵ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که ۲۳ نماد با افزایش و ۱۲ نماد با کاهش مواجه بود. بیشترین حجم معاملات خرید در تالار بورس منطقه سمنان به سهام سرمایه‌گذاری شاهد اختصاص داشت.

رشت

در دادوستد دیروز بورس منطقه‌ای رشت تعداد سه‌میلیون و ۸۱۷هزارو ۴۴۰ سهم به ارزش هفت‌میلیارد و ۷۶۶میلیون و ۵۲هزار و ۴۷۴ریال مبادله شد که ۷۲درصد آن مربوط به خرید سهام بود.

ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ پنج‌میلیارد و ۶۲۴میلیون و ۹۸۳هزار و ۴۵۵ریال و به تعداد سه‌میلیون و ۲۴۲هزار و ۹۵ سهم و سهام فروخته شده به مبلغ دومیلیارد و ۱۴۱میلیون و ۷۰هزار و ۱۹ریال و به تعداد ۵۷۵هزار و ۳۴۵ سهم بود. سهام شرکت‌های صندوق بازنشستگی، بانک پارسیان، سرمایه‌گذاری ملی ایران، سرمایه‌گذاری شاهد و مهرکام پارس بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

قم

تالار بورس منطقه‌ای قم روز گذشته شاهد مبادله تعداد یک‌میلیون و ۶۳۱هزار و ۳۱۲ سهم به ارزش سه‌میلیارد و ۱۷۶میلیون و ۴۳۴هزار و ۹۹۵ریال بود.

اصفهان

دیروز تولید فرومولیبدن کرمان با ۲۸۳ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز یک‌هزار و ۱۲۱ خریدار اصفهانی اقدام به دادوستد سهام ۹۵ شرکت کردند. در بورس منطقه‌ای اصفهان روز گذشته تعداد ۶۹میلیون و ۷۳هزار و ۶۱۹ سهم به ارزش ۷/۱۰۷میلیارد ریال معامله شد. سهم اصفهان در کل بورس ۹/۱۴درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۸/۱۴درصد بود.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد یک‌میلیون و ۱۶۸هزار و ۸۸۸ سهم به مبلغ دومیلیارد و چهارصد و پنجاه و هشت‌میلیون و نهصد و هفتاد و هفت هزار و چهل و هشت‌ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۱۸۰ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام سرمایه‌گذار ملی ایران با ۷۹ نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام سرمایه‌گذاری توس‌گستر و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام صنعتی دریایی ایران انجام شد. در این روز تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۴درصد کاهش و ارزش معاملات نیز نسبت به روز قبل ۱۰درصد کاهش و تعداد خریداران نیز ۲درصد کاهش داشت.

همدان

در معاملات روز گذشته بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴۸۳هزار و ۵۳۸ سهم به ارزش یک‌میلیارد و ۲۹۸میلیون و ۱۱۵هزار و ۷۰۳ ریال دادوستد شد که ۶۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شد، تولید فرومولیبدن کرمان، تولی‌پرس و داروسازی امین بیشترین ارزش معاملات و تولید فرومولیبدن کرمان، گلتاش و گالوانیزه فجر سپاهان بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

قزوین

تالار بورس منطقه‌ای قزوین در روز گذشته شاهد دادوستد یک میلیون و ۴۰۶هزار و ۶۰۲ سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۱۸۹میلیون و ۴۱۳هزار ریال بود که ۵۰درصد آن مربوط به خرید و ۵۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. سهام سرمایه‌گذاری ملی ایران، کربن ایران و سرمایه‌گذاری بوعلی بیشترین تعداد خریداران و سهام داروسازی سبحان، ایران‌خودرو و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.