تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد یک‌میلیون و ۱۱۶هزار و ۲۳۲ سهم از سهام ۵۷ شرکت به ارزش ۵/۴میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۱درصد آن مربوط به خرید و ۴۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز مربوط به شرکت‌های پتروشیمی خارک و تراکتورسازی ایران بود. زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۹۱هزار و ۸۸۲ سهم به ارزش بیش از ۲۴۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۶۴درصد ارزش معاملات خرید و ۳۶درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم خرید مربوط به شرکت شیشه و گاز و بیشترین ارزش خرید مربوط به شرکت اتومبیل سایپا بود.

رشت

در دادوستد روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد یک‌میلیون و ۱۴۶هزار و ۷۲۳ سهم به ارزش ۸/۴میلیارد ریال مبادله شد که ۶۷درصد آن مربوط به خرید سهام بود.

سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، صنعتی دریایی ایران، سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و موتورسازان تراکتورسازی ایران بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

سمنان

دیروز تعداد ۳۹۹هزار و ۱۱۷ سهم جمعا به ارزش یک‌میلیارد در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۷۴درصد از ارزش معاملات صورت گرفته به خرید و ۲۶درصد به فروش اختصاص داشت.درضمن سهام پتروشیمی خارک پرطرفدارترین سهم در بورس منطقه ای سمنان در این روز بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادو ستد ۷۲۴هزار و ۴۹۱ سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۳۱ شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۳۱۹میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۸درصد به خرید و ۴۲درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.شرکت‌های تولید سموم علف‌کش، لوله و ماشین‌سازی ایران و تراکتورسازی ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۲۹۶هزار و ۹۹۹ سهم به ارزش یک میلیارد و ۲۳۰میلیون ریال از سهام ۲۴ شرکت داد و ستد شد که از این تعداد ۶۱درصد مربوط به خرید و ۳۹درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادو ستد شده سرمایه‌گذاری شاهد و پتروشیمی خارک از استقبال بیشتری برخوردار بود.

ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری، تعداد ۷۸۳هزار و ۸۹۲ سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۹۲۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۴۰درصد مربوط به خرید و حدود ۶۰درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز به ترتیب: سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، پتروشیمی خارک، تولی‌پرس و پتروشیمی اصفهان بود.

اردبیل

دیروز در بورس منطقه‌ای اردبیل یک‌میلیون و ۱۹هزار و ۷۶۳ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۶۲۱میلیون و ۲۳۱هزار و ۷۱۰ ریال دادوستد شد.

اصفهان

ارزش معاملات بورس منطقه‌ای اصفهان دیروز به ۱۵میلیارد و ۲۰۸میلیون و ۵۷۶هزار و ۲۳۰ ریال رسید.در این تالار طی روز گذشته ۶۰۲ نفر تعداد سه‌میلیون و ۹۰۸هزار و ۳۸ سهم را دادوستد کردند. بیشترین ارزش معاملات این تالار در روز پیش متعلق به تراکتورسازی ایران بود. همچنین تولید تجهیزات سنگین هپکو پرطرفدارترین سهم این تالار بود.