سایت شرکت توسعه معادن روی ایران

گروه بورس - بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت توسعه معادن روی ایران برای اطلاع از آخرین وضعیت این شرکت می‌توانند به آدرس www.izmdc.com مراجعه کنند. با کلیک بر روی آدرس موردنظر صفحه‌ای پیش رویتان باز می‌شود که در آن عکسی از معادن روی خودنمایی می‌کند.

برای دسترسی به آخرین اخبار شرکت توسعه معادن روی می‌توانید بر روی کلمه اخبار که درست در وسط سایت قرار داده شده است، کلیک کنید تا تابلو اعلانات شرکت را ببینید.

گزارش فعالیت سال‌مالی ۸۴ جهت بازدید عموم در بخش گزارش‌های فعالیت شرکت قرار داده شده است که سهامداران برای اطلاع از وضعیت صورت‌های مالی می‌توانند به این قسمت از سایت مراجعه کنند.

سایت شرکت توسعه معادن روی ایران دوزبانه بوده و هر یک از کاربران می‌توانند اطلاعات مورد نظر را به هر یک از زبان‌های انگلیسی و یا فارسی دریافت کنند.

در صفحه اصلی سایت هفت لینک در بالای صفحه تعبیر شده است که عبارتند از: پیام مدیرعامل، معرفی شرکت، شرکت‌های وابسته، محصولات، اکتشافات، تحقیق و توسعه و ارتباط با شرکت.

اگر بر روی لینک معرفی شرکت موس را قرار دهید چند لینک دیگر باز می‌شود که عبارتند از: تاریخچه، نمودار سازمانی، اعضای هیات‌مدیره، نیروی انسانی، سهامداران، روند تغییر سرمایه، سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها.

با کلیک بر روی لینک «سهامداران» ترکیب سهامداران شرکت تا پایان سال ۱۳۸۳ می‌آید.

گروه صنعتی و معدنی امیر با درصد مالکیت ۷۸/۸درصد شرکت سرمایه‌گذاری فرهنگیان ۳۸/۵درصد موسسه بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد

۸۴ /۱ درصد، بانک تجارت، شرکت سهامی بیمه ایران، شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران و ...

روند تغییر سرمایه این شرکت را در لینک مورد نظر می‌توانید مشاهده کنید. سرمایه نقدی، آورده‌های غیرنقدی، سرمایه تعهد‌شده، افزایش سرمایه از محل مطالبات و مجموع آن به تفکیک در جدولی قرار داده شده است که قابل‌دسترسی است.

هر یک از سهامداران این شرکت اگر می‌خواهند از آخرین وضعیت سرمایه‌گذاری شرکت متبوعشان در شرکت‌های دیگر مطلع شوند می‌توانند برای لینک سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها کلیک کرده و اطلاعات مربوطه را دریافت کنند. شرکت موردنظر به همراه نوع فعالیت، میزان سرمایه‌گذاری و درصد مالکیت در جدولی مشخص شده است که برخی از آنها در اینجا می‌آید.

شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس کالسیمین، ملی سرب و روی ایران، فرآورده‌های مواد معدنی، ذوب و روی بافق معدنکاران انگوران و ... .

تابلوی اعلانات، نمایشگاه تصاویر، ارسال و دریافت فایل، پروژه‌ها، گزارش‌های فعالیت سالانه، سرب و روی در یک نگاه، پیوندها و نقشه سایت از دیگر بخش‌هایی است که در این سایت طراحی شده است.

هر یک از کاربران اگر می‌خواهند گزارش فعالیت سال‌مالی سال ۸۴ و یا سال‌های قبل‌تر را مشاهده کنند می‌توانند به لینک گزارش‌های فعالیت سالانه مراجعه کنند.