گروه بورس- سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نظر دارد بلوک ۱۰۰ درصدی از سهام دو شرکت نیمه هادی عماد و ساختمان و خدمات نوساز را به صورت یکجا در بازار سوم فرابورس به فروش رساند. به گزارش خبرنگار ما، روز شنبه ۷ آبان‌ماه بلوک ۱۰۰درصدی از سهام شرکت نیمه هادی عماد به طور یکجا و به صورت نقد یا نقد و اقساط در بازار سوم فرابورس عرضه می‌شود.

بر این اساس روز شنبه تعداد ۲۰۰ میلیون سهم (معادل ۱۹۰ میلیون سهم و تعداد ۱۰ میلیون سهم ترجیحی) به قیمت پایه هر سهم ۷۳۱ ریال و به ارزش کل ۱۴۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون‌ریال، روی میز فروش قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود شرکت نیمه هادی عماد در زمینه تولید قطعات نیمه هادی، میکرو الکترونیک، میکرو اپتوالکترونیک و صادرات مجتمع (آی‌سی) و مدارات فشرده (دی‌ال‌اس‌آی) با تکنولوژی‌های مختلف فعالیت می‌کند.

همچنین در روز یکشنبه ۸ آبان‌ماه نیز بلوک ۱۰۰ درصدی سهام شرکت ساختمان و خدمات نوساز، روی میز فروش قرار خواهد گرفت.

تعداد کل سهام مزبور معادل ۲۴۰ هزار سهم است که ۱۲هزار سهم آن، سهام ترجیحی است.

همچنین قیمت پایه هر سهم یاد شده یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۵۰ ریال در نظر گرفته شده و ارزش کل بلوک یادشده ۲۹۴ میلیارد و ۲۵۲ میلیون ریال برآورد شده است.

فعالیت این شرکت مربوط به انجام امور ساختمانی، خرید و فروش اموال منقول و غیرمنقول و ایجاد و نگهداری واحدهای مسکونی، تجاری و اداری است.