گروه بنگاه‌ها- شرکت سیمان فارس در عملکرد ۹ ماهه منتهی به پایان آذرماه ۹۰ معادل ۷۶ درصد از پیش‌بینی فروش خود را محقق کرد.

به گزارش بورس و اوراق بهادار، این شرکت فروش سال‌جاری را بیش از ۴۲۹ میلیارد ریال پیش بینی کرده که طی دوره یادشده از فروش محصولات خود بیش از ۳۲۷ میلیارد ریال درآمد کسب کرد. «سفار» پیش‌بینی سود هر سهم امسال را با سرمایه ۵۰ میلیارد ریال مبلغ یک‌هزار و ۵۲۵ ریال اعلام کرده که طی دوره ۹ ماهه مبلغ یک‌هزار و ۳۳۷ ریال معادل ۸۸ درصد از آن رقم را نسبت به بودجه محقق کرد.«سفار» سود ناخالص و سود عملیاتی سال‌جاری را هر کدام به ترتیب مبلغ ۱۱۸ میلیارد ریال و ۹۱ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که طی دوره مزبور معادل ۸۳ درصد و ۸۶ درصد از رقم‌های یادشده را به تحقق رساند.

شرکت پیش بینی سود هر سهم سال مالی ۹۰ را در تاریخ هشتم اسفندماه ۸۹ مبلغ یک‌هزار و ۳۴۷ ریال، در تاریخ ۲۵ اسفندماه ۸۹ مبلغ یک‌هزار و ۱۷۱ ریال، در تاریخ ۲۱ تیرماه ۹۰ مبلغ دوهزار و ۱۹۲ ریال، در تاریخ نهم مردادماه ۹۰ مبلغ یک‌هزار و ۹۱۰ ریال، در تاریخ ۲۸ مهرماه ۹۰ مبلغ یک‌هزار و ۷۴۹ ریال و در تاریخ ۱۷ آبان‌ماه ۹۰ مبلغ یک‌هزار و ۷۳۹ ریال اعلام کرده که دلایل تعدیل را اعلام نکرده است.