گروه بنگاه‌ها- ۱۵ شرکت دارویی اولین پیش‌بینی‌های ۹۱ را به بازار اعلام کردند.

افزایش ۲۰ درصدی سود هر سهم «دتماد»

شرکت تولید مواد اولیه داروپخش پیش‌بینی فروش امسال را بیش از ۷۱۶ میلیارد ریال اعلام کرده که در مقایسه با سال ۹۰ از افزایش ۲۰ درصدی برخوردار است. براساس اطلاعیه سازمان بورس، شرکت علت این تغییر را ناشی از تولید محصولات جدید و افزایش درخواست از طرف شرکت های داروسازی و خارج کردن محصولات زیان‌ده از چرخه تولید عنوان کرده است.

«دتماد» سود هر سهم سال‌جاری را با سرمایه

۱۲۰ میلیارد ریال مبلغ یک‌هزار و ۵۹۴ ریال پیش‌بینی کرده که نسبت به سال قبل معادل ۱۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

پیش‌بینی ۵۲۰ ریالی سود ۹۱ «دکیمی»

شرکت کیمیدارو سود هر سهم سال مالی ۹۱ را با سرمایه ۲۴۰ میلیارد ریال به بازار اعلام کرد.

بنا بر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، سود هر سهم «دکیمی» برای امسال مبلغ ۵۲۰ ریال پیش‌بینی شده که در مقایسه با سال مالی ۹۰ از افزایش ۲۰ درصدی برخوردار است.

پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰ اسفندماه ۹۱ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۲۸ درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته ۳۷ درصد افزایش و سود عملیاتی ۱۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

پیش‌بینی ۲۳۲۹ ریالی سود هر سهم «سبحان»

شرکت سبحان دارو سود هر سهم سال مالی ۹۱ را با ۲۰ درصد افزایش نسبت به سال مالی ۹۰ مبلغ دوهزار و ۳۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

به گزارش بورس و اوراق بهادار، این شرکت پیش‌بینی سال جاری را بیش از ۶۱۱ میلیارد ریال اعلام کرده که در مقایسه با سال مالی ۹۰ از افزایش ۳۱ درصدی برخوردار است. «سبحان» علت این افزایش را محصولات جدید عنوان کرده است.

پیش‌بینی افزایش ۱۰ درصدی فروش ۹۱ «دزهراوی»

شرکت داروسازی زهراوی فروش امسال را مبلغ یک‌هزار و ۱۴۹ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که نسبت به سال قبل معادل ۱۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

براساس اطلاعیه سازمان بورس، سود هر سهم ۹۱ «دزهراوی» تنها با یک‌درصد افزایش و با سرمایه ۸۰ میلیارد ریال مبلغ دوهزار و ۵۰۹ ریال پیش‌بینی شده است.

پیش‌بینی ۱۵۱۷ ریالی سود ۹۱ «دابور»

شرکت داروسازی ابوریحان برای سال‌جاری مبلغ یک‌هزار و ۵۱۷ ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفته که در مقایسه با سال قبل از افزایش ۲۴ درصدی برخوردار است.

بنا بر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، فروش «دابور» با ۲۳ درصد افزایش نسبت به سال قبل بیش از ۸۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

«دلقما» سود ۹۱ را ۷۷۴ ریال پیش‌بینی کرد

شرکت دارویی و بهداشتی لقمان برای سال‌جاری مبلغ ۷۷۴ ریال سود به ازای هر سهم در نظر گرفته که در مقایسه با سال قبل تنها معادل یک‌درصد کاهش نشان می‌دهد.

به گزارش بورس و اوراق بهادار، فروش «دلقما» برای امسال بیش از ۴۸۱ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که از افزایش هفت‌درصدی نسبت به سال قبل برخوردار است و شرکت علت این افزایش را نوآوری محصول عنوان کرده است.

کاهش ۵۸ درصدی سود هر سهم «دکوثر»

شرکت داروسازی کوثر سود هر سهم امسال را با سرمایه ۱۸۰ میلیارد ریال مبلغ ۳۳۵ ریال پیش‌بینی کرده که با کاهش ۵۸ درصدی نسبت به سال قبل مواجه است.

براساس اطلاعیه سازمان بورس، پیش‌بینی فروش «دکوثر» برای سال‌جاری با ۱۴ درصد افزایش مبلغ ۵۱۳ میلیارد ریال اعلام شده که شرکت علت آن را درخواست شرکت‌های پخش و شرایط بازار عنوان کرده است.

افزایش هشت‌درصدی سود ۹۱ «دجابر»

شرکت داروسازی جابرابن‌حیان سود هر سهم سال‌جاری را مبلغ ۷۱۹ ریال پیش‌بینی کرده که در مقایسه با سال ۹۰ از افزایش

۸ ‌درصدی برخوردار است.

بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، پیش‌بینی عملکرد سال مالی ۹۱ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش ۱۹ درصد افزایش بهای تمام شده کالای فروش‌رفته ۲۷ درصد افزایش و سود عملیاتی یک درصد افزایش نشان می‌دهد.

پیش‌بینی فروش ۱۸۵۴ میلیارد ریالی «دلر»

شرکت داروسازی اکسیر پیش‌بینی فروش امسال را با ۹ درصد افزایش بیش از یک‌هزار و ۸۵۴ میلیارد ریال اعلام کرده است. به گزارش بورس و اوراق بهادار، سود هر سهم این شرکت برای سال‌جاری مبلغ یک‌هزار و ۴۸۵ ریال پیش‌بینی شده که در مقایسه با سال مالی ۹۰ از افزایش ۱۰ درصدی برخوردار است.

پیش‌بینی ۱۹۱۸ ریالی سود ۹۱ «دسینا»

شرکت لابراتوارهای سینادارو سود هر سهم امسال را با ۹ درصد افزایش و با سرمایه یکصد میلیارد ریال مبلغ یک‌هزار و ۹۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بنا بر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، پیش‌بینی فروش «دسینا» برای سال‌جاری بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال اعلام شده که در مقایسه با سال قبل معادل ۱۲ درصد افزایش نشان می‌دهد.

افزایش ۱۱ درصدی سود هر سهم «درازک»

شرکت لابراتوارهای دارویی رازک سود هر سهم سال‌جاری را با سرمایه ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مبلغ دوهزار و ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده که در مقایسه با سال قبل معادل ۱۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.

براساس اطلاعیه سازمان بورس، فروش «درازک» با ۱۴ درصد افزایش نسبت به سال قبل مبلغ ۸۰۱ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است که شرکت علت آن را افزایش ناشی از مقدار و نرخ فروش عنوان کرده است.

افزایش هشت‌درصدی فروش «داسوه»

شرکت داروسازی اسوه سود هر سهم سال جاری را مبلغ دوهزار و ۲۰۹ ریال پیش‌بینی کرده که در مقایسه با سال قبل از افزایش ۱۶ درصدی برخوردار است.

براساس اطلاعیه سازمان بورس، فروش «داسوه» برای سال ۹۱ بیش از ۹۹۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده که در مقایسه با سال ۹۰ معادل هشت‌درصد افزایش نشان می‌دهد.

«دپارس» فروش ۹۱ را پیش‌بینی کرد

شرکت پارس دارو پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی ۹۱ را بدون هیچ‌گونه تغییری مبلغ دوهزار و ۲۹۴ ریال به بازار اعلام کرد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، «دپارس» فروش امسال را با ۹ درصد افزایش نسبت به سال ۹۰ بیش از ۴۴۰ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده است.

کاهش ۴۰ درصدی سود «دروز»

شرکت روز دارو سود هر سهم سال مالی ۹۱ را با کاهش ۴۰ درصدی نسبت به سال قبل مبلغ ۵۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس، فروش «دروز» برای سال‌جاری با ۳۹ درصد افزایش مبلغ ۳۰۳ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

افزایش ۱۶ درصدی فروش «دفارا»

شرکت داروسازی فارابی فروش امسال را بیش از یک‌هزار و ۷۶ میلیارد ریال پیش‌بینی کرده که در مقایسه با سال قبل از افزایش ۱۶ درصدی برخوردار است.

به گزارش بورس و اوراق بهادار، سود هر سهم امسال را بدون هیچ‌گونه تغییری و با سرمایه ۱۵۰ میلیارد ریال مبلغ یک‌هزار و ۴۶۵ ریال پیش‌بینی کرده است.