گروه بورس- سیمان شرق افزایش سرمایه به مبلغ 210میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامدارن (معادل 50درصد سرمایه ثبت شده) را در دستور کار دارد.
براساس گزارش سازمان بورس و اوراق‌بهادار، سیمان شرق درآمد هر سهم امسال را با ۴۲۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۶۶۲ریال پیش‌بینی کرده است.

همچنین پیش‌بینی عملکرد سیمان شرق برای سال مالی 87 در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش 9درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 9درصد افزایش، سود عملیاتی 8درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 2درصد افزایش نشان می‌دهد که شرکت دلایل عمده تغییرات را افزایش مقدار تولید و فروش سیمان، افزایش نرخ فروش سیمان پاکتی، افزایش نرخ فروش آهک (25درصد) و افزایش هزینه‌ها عنوان کرده است.
سال مالی ۸۷ به مبلغ ۶۴میلیارد و ۱۸۴میلیون ریال (معادل ۲۳درصد سود پس از کسر مالیات و مبلغ ۱۵۳ریال به ازای هر سهم) شامل سود حاصل از سرمایه‌گذاری در سهام دیگر شرکت‌ها است. مطابق اطلاعات دریافتی، شرکت طرح احداث یک خط تولید به ظرفیت ۳۳۰۰تن کلینکر در روز را با برآورد سرمایه‌گذاری مورد نیاز به مبلغ ۱۱۲۴میلیارد ریال در دستور کار دارد و در این رابطه تاکنون مبلغ ۱۰۶۳میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده و با ۸۰درصد پیشرفت کار، پیش‌بینی می‌شود طی سال ۸۸ به بهره‌برداری برسد. همچنین شرکت اعلام نموده است، طرح افزایش ظرفیت واحد ۱۲۵۰تنی را در دست مطالعه و بررسی دارد و تاکنون مبلغ ۴۹۴میلیون ریال در این رابطه هزینه کرده است. شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۷ را در اسفند ۸۶ مبلغ ۶۳۵ریال اعلام کرده بود که دلیل تغییر را افزایش نرخ فروش سیمان پاکتی به مبلغ ۲۵هزار ریال عنوان کرده است. هیات‌مدیره در نظر دارد برای سال مالی ۸۷، مبلغ ۱۲۸میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال (به ازای هر سهم ۳۰۵ریال) برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.