موج - به دنبال وقوع حریق گسترده‌ای که صبح دیروز در انبارهای شرکت مینو در کیلومتر ۱۰ جاده مخصوص کرج رخ داد نیروهای آتش‌نشانی با تلاش بسیار، سرانجام این آتش‌سوزی را در ساعت ۱۰ صبح امروز کاملا خاموش کردند. براساس این گزارش به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی تهران، در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح دیروز از طریق تلفن ۱۲۵ وقوع این حریق در کارخانه مینو به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اطلاع داده شد که برای اطفای آن درخواست کمک فوری شد.

با توجه به گسترده بودن این حریق ۷ ایستگاه کامل اطفای حریق، یک گروه امداد و نجات، ۶ دستگاه تانکر آب، ۲ دستگاه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی، ۲ دستگاه خاور حامل کف به محل حادثه اعزام شدند.

تقی رضوانی، مدیر عملیات منطقه ۴ آتش‌نشانی تهران که این حریق در حوزه عملیاتی وی رخ داده است، در مورد این حادثه گفت: در این حریق جمعا ۳ سالن به مساحت تقریبی هر یک ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ مترمربع که در آن انواع حشره‌کش‌ها و بیسکویت و نیز کالاهای تولیدی این شرکت انبار شده بود، دچار آتش‌سوزی شد.

وی در مورد میزان خسارات وارده در این حادثه اظهار داشت: در مورد خسارات وارده نیز در این آتش‌سوزی ۳ سوله کاملا دچار آتش‌سوزی شد بطوری که سقف آن نیز فرو ریخت؛ اما با تلاش آتش‌نشانان از سرایت حریق به ۳ سوله مجاور آن کاملا پیشگیری شد.