قم

دیروز در بورس منطقه‌ای قم تعداد ۸۴۸هزار و ۵۶۹سهم و حق‌تقدم به ارزش ۲/۶میلیارد ریال دادوستد شد. ۳۲درصد ارزش معاملات مربوط به خرید و ۶۸درصد معاملات مربوط به فروش بود.فولاد خوزستان، گل‌گهر و فولاد خراسان بیشترین حجم معاملات را داشتند. همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان، تعداد ۳میلیون و ۲۶۷هزار و ۹۵۹سهم به ارزش ۷میلیارد و ۱۲۹میلیون و ۸۸هزار و ۱۴۷ریال دادوستد شد که ۷۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

از میان شرکت‌هایی که سهام آنها در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، ایران ترانسفو و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۵۸۶هزار و ۱۹سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۳میلیارد ریال بود که ۶/۷۶درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.همچنین شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر با ۶/۴۳درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۳/۱میلیون سهم از سهام ۵۳شرکت دادوستد شد که ۶۵درصد آن مربوط به خرید و ۳۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود.دیروز فولاد خوزستان و ملی مس به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در تبریز داشتند.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۸۴۴هزار و ۷۲۸سهم (متعلق به ۳۵ شرکت) به ارزش بیش از ۴میلیارد و ۴۱میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان ۵۱درصد به خرید و ۴۹درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌‌های توسعه معادن روی ایران، مجتمع فولاد خراسان و زامیاد به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های سنگ‌آهن گل‌گهر، فولاد خراسان و لابراتوار داروسازی دکترعبیدی به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.