قم

در بازار سهام منطقه‌ای قم تعداد ۰۳/۱ میلیون سهم متعلق به ۳۳ شرکت و به ارزش ۴/۳ میلیارد ریال روز گذشته دادوستد شد. ۴۵درصد از حجم معاملات این تالار به خرید سهام اختصاص داشت. شرکت‌های فولاد مبارکه، کشتیرانی و داروسازی کوثر از جمله شرکت‌هایی بودند که بیشترین حجم معاملات را در اختیار داشتند. رشت

در معاملات روز چهارشنبه (نهصدوبیستمین روز کاری) تعداد ۲/۳میلیون سهم به ارزش ۳/۱۱میلیارد ریال دادوستد شد که از این میزان ۵۰درصد مربوط به خرید سهام بود.

ارزش ریالی سهام خریداری شده به مبلغ ۶/۵میلیارد ریال و به تعداد ۷/۱ سهم و سهام فروخته شده به مبلغ ۷/۵میلیارد ریال و به تعداد ۵/۱میلیون سهم بود.

طی نشست معاملات امروز کارگزاران در کل کشور، سهام شرکت‌های حمل‌ونقل پتروشیمی، خدمات دریایی تایدواتر و فولاد خوزستان دارای بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های تکنوتار، سیمان بهبهان و ایتالران دارای بیشترین کاهش قیمت بودند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد شش میلیون سهم به ارزش ۱۹میلیارد ریال مبادله شد، که از این تعداد ۴۹درصد مربوط به خرید و ۵۱درصد مربوط به فروش بود. این تعداد سهام متعلق به ۶۸شرکت بود که از میان این شرکت‌ها قیمت سهام ۳۱ شرکت افزایش، ۳۲ شرکت کاهش داشت و تعداد ۵ شرکت بدون تغییر بودند. تعداد کل خریداران سهام در بورس خراسان بالغ بر ۴۷۴ نفر بود. در منطقه خراسان بیشترین خریدار را سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سایپا داشتند و بیشترین ارزش ریالی بر سهام شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و گروه بهمن انجام شد.