کرمانشاه

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای کرمانشاه تعداد ۵۹۹۸هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۴۵۶۱میلیون ریال مورد مبادله قرار گرفت که نسبت به هفته قبل از لحاظ حجم ۱۰۳درصد افزایش و از لحاظ ارزش ۵۹درصد افزایش داشت. همچنین از این میزان معاملات ۴۶درصد مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بوده است. بیشترین ارزش معاملات مربوط به شرکت‌های مخابرات ایران، تراکتورسازی ایران، ایران‌‌خودرو، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه‌گذاری امید و سرمایه‌گذاری غدیر بود.

رشت

در معاملات هفته منتهی به ۱۳ شهریور تعداد ۲۸میلیون سهم به ارزش ۲/۷۱میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان دادوستد شد.

متوسط سهم خرید به کل معاملات در این هفته به بیش از ۴۹درصد رسید. سهام شرکت‌‌های مخابرات ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و فولاد مبارکه و بانک پارسیان بیشترین ارزش معاملات را در تالار اصلی از آن خود کردند.

زنجان

بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته شاهد دادوستد ۳۹میلیون و ۲۴۶هزار و ۱۴۹سهم (متعلق به ۸۱ شرکت) به ارزش بیش از ۹۱میلیارد و ۹۴۵میلیون ریال بود که نسبت به هفته گذشته ۳۲۴درصد افزایش داشت.

در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۷۵درصد به خرید و ۲۵درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های سایپا، سرمایه‌گذاری غدیر و مخابرات ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.